Lady Marion <3 skriver:
I foranledning af den anden tråd (ikke for at trampe på moderen der bed sit barn) Jeg er nysgerrig fordi så mange af jer ikke syntes det var for voldsomt pludselig at kamme sådan over , i syntes vi andre er hellige fordi vi syntes det var en voldsom handling !!! Hvor går grænsen ?? Hvis det er ok at kamme over en enkelt gang og bide sit barn i ansigtet hvad er så mere ok ?? Hold en pæn tone , det er ikke en provokation men ren nysgerrighed om forskellig opdragelse 
jeg har haft gjort et par ting, som mange betegner som overgreb.
mit ene barn er letter mental raterderet så han stopper ikke nå man siger det, og der skal man sætte sig ned og kigge ham i øjene før han stopper, i en perioede gik han amok og ødelage alt hvad der var i nærheden og bankede sin søster hvis hun var i nærheden, og der måtte vi holde ham fast, så han værken kunne sparke, slå eller bide, og ja jeg syntes også selv det er et overgreb, men nogen gang bliver nød til det nå man har et anderledes barn. og vi må også holde ham nå han skal have børstede tænder da han bare ikke vil have det.
og han leger anderledes end andre børn, så han løber rund i hele hus, driller hunden, jagter og bliver overgearet og få sin søster med på det og der har jeg også råbt af dem, da det ikke altid er muligt altid at få ham til at hører nå man siger det stille og roligt.
ergoterapeut har dog også sagt at der ikke er andre muligeheder end at holde ham nå han få de ture
og det er da ikke noget jeg er glad for, og jeg har tit siddet og græd over at værer en dårlig mor.
og mange folk kigger også på en, fordi at man sætter sig ned og siger til ham, at han skal se mig i øjene, nå vi er ude og handle og han laver ballade
vil bare frem til at det ikke altid muligt at aflede og sådan nogen ting som man normalt gør

men jeg syntes ogsådet andetvar i overkanten.