modesty skriver:
Jeg synes at det er interessant at du ikke selv kan se at du faktisk understøtter Laulunds teori selvom du påstår det modsatte.
Du er vokset op i et hjem med vold, pædofili og racisme. Altså et hjem hvor overgreb af den ene eller den anden art har fundet sted.
At du så siger at det ikke gør dig til pædofil, nej, når du sætter det så firkantet op. Men du er en af de ganske få, hvis ikke den eneste, der i denne tråd advokerer for at man råber af sine børn og i sjældne situationer kan stikke dem en flad.
Så det at du er vokset op i et hjem med meget brede grænser for hvad der er i orden at udsætte andre mennesker for, har gjort at dine egne grænser er blevet bredere end de flestes.
jeg kan ikke se det farlige i det, nej...............
MEN HVOR SKRIVER JEG, AT JEG SELV VILLE PRAKTISERE AT STIKKE EN FLAD??
det skriver jeg ingen steder. Men jeg kan da ikke love at det aldrig kunne ske.
Jeg skrev at jeg har fuld forståelse for de der ikke er perfekte og kan handle i afmagt.
Engang tog en af mine nevøer en spandfuld sten, og smed op på sin fars køler, for så at pudse den med sten... tror du far brølede han ind i hovedet, taget i armen og kylet ind på mit værelse(de var på besøg..1990 tror jeg) -JAA. tog han skade?- han kan slet ikke huske episoden
Ja jeg har sgu oplevet meget... så meget at de færreste tror på mig, fordi jeg ikke er mærket af det. Jeg er en ganske normalt fungerende kvinde, med lidt mere styr på karriere og reden end de fleste... jeg falder uden for socialarv-skalaen.
går ikke ind for at man tæver sine børn, men børn er ikke ens og syntes fandme der er mange der er for bløde, og så snart børnene har taget magten, så kalder vi det bare adhd, så er ansvaret nemlig ikke deres.
gør det mig farlig....? ..... næppe........... men jeg kan jo være ligesglad, for når folks unger bliver for træls at høre på så tager jeg bare hjem.