Hvor går grænsen ?? ( at være voldsom overfor sit barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

Lady Marion <3

Malene84 skriver:

Nu aner jeg ikke hvilken tråd der bliver talt om... men har I meldt den til staff? og kan du evt. linke?

https://www.baby.dk/debat/210251pi2/boern-13-aar/jeg-bed-mit-barn-i-dag-.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lady Marion <3 skriver:

Nej det blev ikke meldt , de fleste havde mere ondt af moderen end barnet , prøver om jeg kan opstøve den ...

Hvad skulle den meldes for? 

Anmeld

4. maj 2013

Lady Marion <3

mor:) skriver:

Hvad skulle den meldes for? 

Tror hun mener nogle ville have meldt det pga dårlig opførsel over for barnet ??   Det er jo forbudt ar yde vold på børn i DK .

Anmeld

5. maj 2013

wamse

felixjulius skriver:

Det virker som om du bevidst misforstår alt hvad jeg skriver Men hvis det er sådan du morer dig! Mudderkastning? Jo det er jo lige præcis det den stakkels mor blev udsat for af dig og alle dine allierede. Udviklingspsykologien?! Jeg henviste til dig og din hær af hellige mødre. Det er jer der burde overveje at have habitus begrebet med, hver gang I fordømmer andre der har en anden adfærd end jeres egen. Det handler om jer og ikke børnene. Du har lidt svært ved at læse mine svar eller??? 

For at slutte denne debat for SIDSTE gang! -Du bliver du ved med at køre rundt i opdragelse og at man ikke bør dit og dat. Det her handler ikke om opdragelse. Det handler ikke om at man ikke skal lære sit barn at bide, ved selv at bide det. Det er jo ikke en metode den mor praktiserer. Du er da vist ikke helt den skarpeste kniv i skuffen... Det handler om at en mor EN enkelt gang begår en fejl! EN gang. Og at denne mor har en sort samvittighed og har brug for at få af vide at hun ikke har skadet sit barn! Hvilket hun IKKE har! Så jeg synes du skal pakke dit ... sammen og øve dig på at være mere tolerant og forstående. For din egen skyld. For du er da det mest intolerante menneske jeg har mødt. For ikke at nævne meget lidt omsorgsfuld overfor en stærkt påvirket og lidende mor. Håber aldrig det lykkedes dig at blive pædagog, for stakkels de børn eller voksne der skulle møde dig på deres vej... Sov godt!!!

He he du er da godt nok en charmerende størrelse noget siger mig, at det ikke er et tab, at du har slettet din profil

Anmeld

5. maj 2013

wamse

K&S skriver:

Du havde vist lige brug for at komme ud med en masse indebrændte følelser, hva' 

He he ja der skal jeg da lige love for, at jeg blev sat på plads eller noget

Anmeld

5. maj 2013

Koen.

wamse skriver:

He he du er da godt nok en charmerende størrelse noget siger mig, at det ikke er et tab, at du har slettet din profil

wamse og hendes store mægtige hær af hellige mødre

Anmeld

5. maj 2013

wamse

Tanja. skriver:

wamse og hendes store mægtige hær af hellige mødre

Ohh mighty me

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

wamse skriver:

Oprette en profil(felixjulius), nedhakke dig totalt og så slette sin profil. Meget mistænktsomt.. profilen var der i mindre end 2dage.

Anmeld

5. maj 2013

wamse

Yurie skriver:

Oprette en profil(felixjulius), nedhakke dig totalt og så slette sin profil. Meget mistænktsomt.. profilen var der i mindre end 2dage.

Hun havde ihvertfald noget hun skulle af med da Opretter en profil for kun at svare på et indlæg, og vælger så at være total grov i måden at svare på, for derefter at slette sig igen Men hvis det var måden at debattere på, så er det nok meget godt at hun slettede sig selv igen

Anmeld

5. maj 2013

TNBC

wamse skriver:

æ

Hun havde ihvertfald noget hun skulle af med da Opretter en profil for kun at svare på et indlæg, og vælger så at være total grov i måden at svare på, for derefter at slette sig igen Men hvis det var måden at debattere på, så er det nok meget godt at hun slettede sig selv igen

Ja, men det kan da ikke være en der bare er faldet over debatten. Eller kan det? Det virker bare lidt for meget af et tilfælde(ikke for at beskylde nogen) men jeg tænker bare lidt over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.