gædde/gitte skriver:
kan sgu ikke se jeg er nedladende..
jeg mener bare at det virker usselt at gemme en body til en 20ér, fordi man ikke har kunne få en lorte-plet helt usynlig gjort....
og jeg har råd til at smide en 20ér ud i ny og næ, så det ville jeg gøre.... at der så er noget der hedder dyre-uld bodyer, som ikke kan kogevaskes/mishandles med kemikalier, for at blive kridthvide igen - ja se det havde jeg jo så ikke forsket i.
At jeg syntes det virker super mystisk at alle har råd til iphones, 2 biler, rejser 1 gang om året osv. men undertøj skal der spares på?
det er ikke for at være ondskabsfuld - men forstår ikke tankegangen
Vil lige sige at der ikke er nogle af os herhjemme der har hverken Iphones/tablets, bil eller tager på dyre rejser, selvom vi har råd til det... En body til en tyver ryger heller ikke ud fordi den har en næsten usynlig plet i kanten...
Man kan ikke sige at alle prioterer ens, bare fordi det er det man opfatter at størstedelen måske gør...
Der er nogle der bare tænker anderledes om ting/tøj og det er ganske enkelt bare at man ikke smider ting ud der sagtens kan bruges igen... Såsom mobiler.. Min mands telefon er en nokia (lille) mursten fra 90'erne og min Sony Ericsson er fra omkring 2000.. De kan ringe, skrive sms'er og modtage opkald/sms'er... Det er det en telefon skal i vores øjne og derfor er der ingen grund til at smide dem ud for at få en lille computer man kan rende rundt med...
Anmeld