Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

gædde/gitte

Muhmi skriver:

Fordi du troede jeg var Jesus

ha ha ha ha ha!!! arh.... du er meeeeeeeeeeeeget kønnere men har du kontakt til den side, så send lige lotto gevinsten den her vej - så giver jeg sgu nye Bodyér til alle!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Muhmi

gædde/gitte skriver:

ha ha ha ha ha!!! arh.... du er meeeeeeeeeeeeget kønnere men har du kontakt til den side, så send lige lotto gevinsten den her vej - så giver jeg sgu nye Bodyér til alle!!

Vi vinder da gevinsten selv hihihi men tror måske vi skal købe en seddel så

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

gædde/gitte skriver:

kan sgu ikke se jeg er nedladende..

jeg mener bare at det virker usselt at gemme en body til en 20ér, fordi man ikke har kunne få en lorte-plet helt usynlig gjort....

og jeg har råd til at smide en 20ér ud i ny og næ, så det ville jeg gøre.... at der så er noget der hedder dyre-uld bodyer, som ikke kan kogevaskes/mishandles med kemikalier, for at blive kridthvide igen - ja se det havde jeg jo så ikke forsket i.

At jeg syntes det virker super mystisk at alle har råd til iphones, 2 biler, rejser 1 gang om året osv. men undertøj skal der spares på?

det er ikke for at være ondskabsfuld - men forstår ikke tankegangen

Vil lige sige at der ikke er nogle af os herhjemme der har hverken Iphones/tablets, bil eller tager på dyre rejser, selvom vi har råd til det... En body til en tyver ryger heller ikke ud fordi den har en næsten usynlig plet i kanten...

Man kan ikke sige at alle prioterer ens, bare fordi det er det man opfatter at størstedelen måske gør...

Der er nogle der bare tænker anderledes om ting/tøj og det er ganske enkelt bare at man ikke smider ting ud der sagtens kan bruges igen... Såsom mobiler.. Min mands telefon er en nokia (lille) mursten fra 90'erne og min Sony Ericsson er fra omkring 2000.. De kan ringe, skrive sms'er og modtage opkald/sms'er... Det er det en telefon skal i vores øjne og derfor er der ingen grund til at smide dem ud for at få en lille computer man kan rende rundt med...

Anmeld

22. februar 2013

modesty

gædde/gitte skriver:

jeg mener bare at det virker usselt at gemme en body til en 20ér, fordi man ikke har kunne få en lorte-plet helt usynlig gjort....

og jeg har råd til at smide en 20ér ud i ny og næ, så det ville jeg gøre.... at der så er noget der hedder dyre-uld bodyer, som ikke kan kogevaskes/mishandles med kemikalier, for at blive kridthvide igen - ja se det havde jeg jo så ikke forsket i.

At jeg syntes det virker super mystisk at alle har råd til iphones, 2 biler, rejser 1 gang om året osv. men undertøj skal der spares på?

Hvis du havde fulgt ordentligt med i tråden, ville du vide at det handler om andet og mere end penge.

Anmeld

22. februar 2013

modesty

Muhmi skriver:

Nå ja... Tog det som at du skrev nej til at du ikke tænkte over det...

Og jeg hedder faktisk Sanne...

LOL

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

gædde/gitte skriver:

N

Nu er det så heller ikk alle der har råd til nye mobiler, rejser eller biler....

Anmeld

22. februar 2013

Dorthe1986

xoxo2130 skriver:

Lige netop. Mine hanlinger alene gør ingen forskel.

Nej, jeg smider ikke affald på gaden. Gør du?

Men hvis alle der foretager samme handling som du gør,bare er ligeglad, ligesom dig, så smadrer vi jo vores verden. Er du også ligeglad med det?

Og nej jeg smider ikke affald på gaden. Men det svarer til det samme som at smide fuldt funktionsdygtigt tøj ud.

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

modesty skriver:

LOL

Tror ikk hun synes den var sjov dog 

Anmeld

22. februar 2013

La´chrissen

Ditte_Marie skriver:

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Kunne du finde på at give dit barn en plettet body, som den på billedet, på?
Den er vasket i dobbelt vanish og pletten er stadig ikke gået væk.
Ville prisen på tøjet have indflydelse på din beslutning?

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.
Vi har f.eks. lige smidt 4 bodyer ud på 3 dage.

Jeg ville nok bare blege den i klorin og væske den grundigt. Så er pletten væk. Det er bare min mening. Jeg ville ikke smide det ud.

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

Suk... nu hopper jeg fra ... skulle ikke ha blandet mig. Jeg er åbenbart den eneste der syntes den plet er meget synlig og det gør åbenbart mig til et miljøsvin. Snob er jeg sgu ikke bleg for indrømme at jeg er. What ever ... jeg køber også den dyre bleget lokumspapir til mit sarte røvhul. Spiser burhøns æg . Sorterer ikke mit køkkenaffald. Og har mange døde dyr i skabet jeg er farlig for mine omgivelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.