Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Muhmi

Nix ! Har aldrig følt mig som offer ... jeg gider bare ikke at bruge mere tid på tråden gør mit syn på sjusket tøj mig til en kælling, så pyt ... havde det ikke været for mit sippet syn på undertøj, så havde jeg aldrig oplevet mit sloggi eventyr dessuden så er min mand mest til plet fri frække trusser.... så der skal jo nyt til de døde dyr : ræv, mink, kalv, kanin og vaskebjørn

Synes ikke det gør dig til en kælling at have en holdning jeg ikke deler.... Vi er jo alle forskellige og det skal der være plads til... Tror at mange opfatter dine indlæg som værende nedladende og kællingeagtige fordi du skriver med et stort smil på læben og det kan skam ikke genere mig, du hygger dig og det samme gør jeg

Sloggi eventyr? Igen, jeg må vide det hehe

Okay, så fik vi det på det rene, troede ikke du tømte dine mussefælder eller sådan noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Muhmi

Mettefpigen skriver:

Tror du ikk hun mener pels?...

Nej jeg troede hun ikke ville tømme hendes musse/rottefælder i skabet og der derfor lå døde dyr derinde hehe

Anmeld

22. februar 2013

TNBC

Ditte_Marie skriver:

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Kunne du finde på at give dit barn en plettet body, som den på billedet, på?
Den er vasket i dobbelt vanish og pletten er stadig ikke gået væk.
Ville prisen på tøjet have indflydelse på din beslutning?

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.
Vi har f.eks. lige smidt 4 bodyer ud på 3 dage.

Jeg har ikke børn endnu, men ja det kunne jeg godt finde på. Det er jo ikke hver eneste dag. Pædagogerne kender os vel, så de ved at det ikke er noget der sker hver dag. Og de kan vel også tænke så langt at man ikke aflevere et barn med et lorteplet, der ikke er vasket.
Jeg har da lige været i praktik i dag, og der var en mindre grøn plet på mine lyse jeans. Ikke super tydelig, men jeg smider dem da ikke bare ud.. Hvis man skal smide tøj ud hver gang der er en plet, kan man jo ikke lave andet.

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

Nej jeg troede hun ikke ville tømme hendes musse/rottefælder i skabet og der derfor lå døde dyr derinde hehe

Hahaha

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

Muhmi skriver:

HHahhahha

Synes ikke det gør dig til en kælling at have en holdning jeg ikke deler.... Vi er jo alle forskellige og det skal der være plads til... Tror at mange opfatter dine indlæg som værende nedladende og kællingeagtige fordi du skriver med et stort smil på læben og det kan skam ikke genere mig, du hygger dig og det samme gør jeg

Sloggi eventyr? Igen, jeg må vide det hehe

Okay, så fik vi det på det rene, troede ikke du tømte dine mussefælder eller sådan noget  

Ha ha ha !!! Ewww.... nej ingen mus og rotter ja jeg ved jo godt jeg har nemt ved at komme til at prikke til folk... prøver også at plaster mine indlæg til med smiley du må ind under : mode, stil og skønhed - " total falliterklæring "

Anmeld

22. februar 2013

Kay

nej det kunne jeg ik... sys det er sååå ærgeligt at må smide en lækker og dyr boddy ud... men hun skal ik ha plettet tøj på...

er selv pædagog og har set mange underlige tøj sammen sætninger og mere eller mindre beskit/plettet tøj og fair nok andre gør det... men jeg ville ikke selv...

og børnene får altså ik hverken mere eller mindre kram og kærlighed fra mig og mine kollegaer selvom de har plettet tøj

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

gædde/gitte skriver:

Ha ha ha !!! E www.... nej ingen mus og rotter ja jeg ved jo godt jeg har nemt ved at komme til at prikke til folk... prøver også at plaster mine indlæg til med smiley du må ind under : mode, stil og skønhed - " total falliterklæring "

Den bliver jeg vist nødt til at læse

Anmeld

22. februar 2013

Ellie79

Ved egentlig ikke hvorfor jeg gad læse hele tråden, men blev nok fanget/chokeret/fasineret over folks meninger om pletter på tøjet. Herhjemme har vi fint råd til at købe nyt tøj til vores børn - MEEEN jeg vasker undertøj på 90 grader og er der stadig pletter efter vask er det sgu rent og jeg bruger en body der ser sådan ud. Ingen ser den og anser pædagogen mig som en dårlig mor pga en plet ville jeg nok antage at hun ikke var kompetent til sit arbejder og bede hende holde fokus på det vigtige mit barns udvikling og dannelse..

Jeg er selv pædagog og ser hver dag meget forskelligt tøj, jeg kunne aldrig finde på at tænke at forældre der sender deres børn afsted med plet som på billedet er dårlige forældre, der skal lidt mere til. Så i min verden som professionel går man ikke fri af for at blive vurderet som dårlige forældre bare fordi barnet er pletfrit

Anja - der åbentbart ikke er sippet i forhold til hvad jeg har læst de sidste 24 sider

Anmeld

23. februar 2013

La´chrissen

Ditte_Marie skriver:

Den ER vasket grundigt
Dog er klorin ikke prøvet, da jeg ikke bruger sådan noget.

Ja det var det jeg kunne forstå på det

Også derfor jeg forslog klorin, men hvis du ikke bruger det så er der nok ikke meget at gøre ved pletten

Anmeld

23. februar 2013

Mum33

Ditte_Marie skriver:

Men jeg synes at misfarvninger på tøjet er sjusket

Fair nok at andre vil gøre det.. Men det vil jeg ikke selv og mine børn skal heller ikke.

Det er også ok du ikke vil, men at du dømmer forældre der gør det, som "social klasse 0" og "sjuskede" forældre synes jeg er skræmmende. Håber pædagogerne i min søns børnehave har et lidt mere rummeligt menneskesyn. Beklager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.