Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

L&V

gædde/gitte skriver:

Suk... nu hopper jeg fra ... skulle ikke ha blandet mig. Jeg er åbenbart den eneste der syntes den plet er meget synlig og det gør åbenbart mig til et miljøsvin. Snob er jeg sgu ikke bleg for indrømme at jeg er. What ever ... jeg køber også den dyre bleget lokumspapir til mit sarte røvhul. Spiser burhøns æg . Sorterer ikke mit køkkenaffald. Og har mange døde dyr i skabet jeg er farlig for mine omgivelser.

You dangerous lady

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

modesty

gædde/gitte skriver:

Suk... nu hopper jeg fra ... skulle ikke ha blandet mig. Jeg er åbenbart den eneste der syntes den plet er meget synlig og det gør åbenbart mig til et miljøsvin. Snob er jeg sgu ikke bleg for indrømme at jeg er. What ever ... jeg køber også den dyre bleget lokumspapir til mit sarte røvhul. Spiser burhøns æg . Sorterer ikke mit køkkenaffald. Og har mange døde dyr i skabet jeg er farlig for mine omgivelser.

Det er jo ikke dét det handler om. Det handler om de fordomme du giver til udtryk om de folk som mener noget andet end dig.

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

gædde/gitte skriver:

Det er jo fordi du slår alle over en kamp... Det er helt fair at have hver sin mening, men du dømmer folk som ikk gør som du gør.... Og det er ikk iorden!!....

Anmeld

22. februar 2013

lilledittemor

modesty skriver:

Men det er uvidenhed. For tøjet er jo rent. En plet er en misfarvning - IKKE beskidt.

Men jeg synes at misfarvninger på tøjet er sjusket

Fair nok at andre vil gøre det.. Men det vil jeg ikke selv og mine børn skal heller ikke.

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

Ej lad da være med at gøre dig til et offer...

Du er jo ikke den eneste, du har siddet og high-fivet xoxo-et eller andet hele tråden igennem, i har da fint kunnet blive enige, i to...

Undskyld... Døde dyr i skabet? Altså køleskabet eller hvad?

Må simpelthen vide det

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Muhmi skriver:

TTrTro

Du er jo ikke den eneste, du har siddet og high-fivet xoxo-et eller andet hele tråden igennem, i har da fint kunnet blive enige, i to...

Må simpelthen vide det

Tror du ikk hun mener pels?...

Anmeld

22. februar 2013

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Kunne du finde på at give dit barn en plettet body, som den på billedet, på?
Den er vasket i dobbelt vanish og pletten er stadig ikke gået væk.
Ville prisen på tøjet have indflydelse på din beslutning?

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.
Vi har f.eks. lige smidt 4 bodyer ud på 3 dage.

Hvis tøjet så ud som på billedet ville jeg også smide det ud

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

Muhmi skriver:

Må simpelthen vide det

Nix ! Har aldrig følt mig som offer ... jeg gider bare ikke at bruge mere tid på tråden gør mit syn på sjusket tøj mig til en kælling, så pyt ... havde det ikke været for mit sippet syn på undertøj, så havde jeg aldrig oplevet mit sloggi eventyr dessuden så er min mand mest til plet fri frække trusser.... så der skal jo nyt til de døde dyr : ræv, mink, kalv, kanin og vaskebjørn

Anmeld

22. februar 2013

mariesmavse92

Ja, det synes jeg ikke er noget problem! Synes det er alt for dyrt at smide tøj ud bare pga lidt plet. Og så synes jeg, at argumentet med at man jo heller ikke selv ville gå rundt i plettet tøj.. det holder bare ikke. Når børn er mindre end halvandet år, i hvert fald 1 år synes jeg det er HELT okay der er pletter på tøjet, der er de jo ved at lære at håndtere mad osv. vi HAR jo lært det og pletter vel ikke "med vilje" på alt vores tøj. Men børn i alderen op til halvandet år synes jeg IKKE det er problematisk med plettet tøj.

Anmeld

22. februar 2013

lilledittemor

La´chrissen skriver:

Jeg ville nok bare blege den i klorin og væske den grundigt. Så er pletten væk. Det er bare min mening. Jeg ville ikke smide det ud.

Den ER vasket grundigt
Dog er klorin ikke prøvet, da jeg ikke bruger sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.