Nu spørger jeg lige..
Du skulle til at være privat dpmor ik?
Hvad så med dine dpbørn.? Hvis de prøver grænser af ?
Jeg bryder mig personligt ikke om time out ,så ville være meget ked af at opdage du brugte det til mit barn.
Menhvis du ikke bruger det ,hvad gør du så hvis de er skrupumulige?
Jo det skal jeg og kan da sagtens forstå dit synspunkt.
Bliver selv ked af det når min søn har været i et hjørne oppe ved min egen dp! Det er sket et par gange og det vil jeg personligt hellere at hun gør end at hun skriger af mit barn!
Hvis det skulle komme dertil at jeg har et barn der virkelig er skrup umulig og ikke er sød ved de andre børn (feks at det slår, bider, sparker osv og et bestemt stop ikke er nok, vil barnet komme på skødet til der er kommet ro på igen og i yderste tilfælde komme ud på en børnestol som står lige på den anden siden af væggen ind til legeværelset, men håber sandelig ikke at det kommer dertil!
Mine erfaring med konflikter omkring børn er at de er værst når de er hjemme ved forældrene og især sidst på dagen!
Men godt du spørger
Der er forskel på et dp barn og mine egne børn!
Nu tænker jeg så hvad vil du gøre hvis dit barn er skrup umulig og bider og slår på de andre børn?
Forøvrigt vil vi komme til at være rigtig meget ude og her vil rigtig rigtig mange af de situationer slet ikke være der! For når man er ude er der rummelighed og frisk luft! Dette gør at børn er mere tilpasse og så opstår der ikke de konflikter, en erfaring mere jeg har gjort mig!
Anmeld