Read the baby, not the books.
Jeg troede også vi var unormale fordi vi havde en lille dreng som på ingen måde kunne lægges og sove af sig selv, han havde da han var spæd et kæmpe trygheds behov og det har han stadig.
Jeg droppede alles kommentar om hvor forkert det var at sove sammen med ham og lyttede ikke til folk der fortalte mig at jeg gav ham dårlige vaner.
Jeg mener man skal lytte til sit barn og sig selv, ikke andre.
Min søn er nu 20 mdr gammel og han sover stadig i vores seng, han gjorde det samme som din lille da han var lille, han vågnede også op ganske kort tid efter jeg gik fra ham om aften, men jeg kan trøste dig med det er en periode. nu kan jeg lægge mig med ham kl 19.00 og så kan jeg gå fra ham 30-45 min efter hvor han sover og så kan jeg være sammen med manden nogen timer og nogen gange vågner han sket ikke før jeg lægger mig ind til ham fordi jeg selv er træt. Det fungerer fint for os og vi er blevet enige om at vores søn selv bestemmer hvornår han vil i egen seng, vi har indrettet os efter ham....
Jeg ved det ikke fungere for alle, men fungere det, så er det jo fint, men synes det vigtigste er at du lytter til dit barn og dig selv, du skal ikke gøre noget du føler er forkert eller noget du ikke har det godt med.
Anmeld