Sove alene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.268 visninger
126 svar
73 synes godt om
10. februar 2013

LilleChelle

Hvordan lærer jeg bassen at sove 'alene'? Forstået på den måde at jeg kan ligge ham i seng om aftenen og gå ind og hygge med manden. Han vågner i løbet af maks et kvarter hvis jeg går ind i stuen efter han er blevet lagt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Hvordan lærer jeg bassen at sove 'alene'? Forstået på den måde at jeg kan ligge ham i seng om aftenen og gå ind og hygge med manden. Han vågner i løbet af maks et kvarter hvis jeg går ind i stuen efter han er blevet lagt. 

Hvor gammel er han?

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Hvor gammel er han?

Knap 4 måneder. 

Anmeld

10. februar 2013

MortilElias2010

LilleChelle skriver:

Læg dig sammen med ham i dobbeltsengen, knap 4 måneder har brug for masser af nærhed og tryghed, læs historie og syng for ham, put ham godt og sluk lyset mens du ligger ved ham tæt 

Anmeld

10. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Knap 4 måneder. 

Ja så ville jeg ikke begynde med en helt masse, i min optik er han alt for lille til det.. Han kræver nærhed og tryghed og rutiner men at få ham til at falde i søvn alene er måske at skyde over mål tænker jeg

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Ja så ville jeg ikke begynde med en helt masse, i min optik er han alt for lille til det.. Han kræver nærhed og tryghed og rutiner men at få ham til at falde i søvn alene er måske at skyde over mål tænker jeg

Jeg har heller ingen intentioner om at han skal falde i søvn alene. Jeg ville bare gerne kunne gå ind og se lidt fjernsyn når han er lagt i seng, og sover. Jeg kan aldrig se noget i fjernsynet eller hygge med manden - fordi bassen skal i seng kl. 20 .. og hvis jeg går fra ham, vågner han. Er det tehn på han har brug for jeg er der ved siden af ham ? 

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

MortilElias2010 skriver:

Læg dig sammen med ham i dobbeltsengen, knap 4 måneder har brug for masser af nærhed og tryghed, læs historie og syng for ham, put ham godt og sluk lyset mens du ligger ved ham tæt 

Det får han bestemt også  

Jeg tænkte bare om man kunne gøre noget for evt. At få et par timer for sig selv om aftenen ? Når han er blevet puttet og faldet i søvn. 

Anmeld

10. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Jeg har heller ingen intentioner om at han skal falde i søvn alene. Jeg ville bare gerne kunne gå ind og se lidt fjernsyn når han er lagt i seng, og sover. Jeg kan aldrig se noget i fjernsynet eller hygge med manden - fordi bassen skal i seng kl. 20 .. og hvis jeg går fra ham, vågner han. Er det tehn på han har brug for jeg er der ved siden af ham ? 

Det er os først her efter laura er blevet 1 vi har alene tid om aftenen så det må jeg indrømme at jeg tror er meget normalt og når han reagere så kraftigt på at være alene er det jo fordi han har et andet behov og det syntes jeg man må lytte til også sætte sit eget behov til side..

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

Det er os først her efter laura er blevet 1 vi har alene tid om aftenen så det må jeg indrømme at jeg tror er meget normalt og når han reagere så kraftigt på at være alene er det jo fordi han har et andet behov og det syntes jeg man må lytte til også sætte sit eget behov til side..

Absolut jeg tænkte bare om der var noget man evt. Kunne gøre. Og hjælpe ham til at sove uden at jeg nødvendigvis lå klods op ad ham. Ind til videre går jeg også bare i seng med ham og sover - godt med en masse søvn  For ja, jeg havde nemlig overvejet at han simpelthen bare havde brug for jeg var hos ham. 

Anmeld

10. februar 2013

Pernille L

Det er også først en lille månede siden vi kunne være lidt sammen om aften.

og vores datter fylder et år d. 20/2 ..

Da F var så lille lå hun altid hos mig, hun kunne heller ikke sove uden jeg var der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.