Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

så bliver det spændende at se hvornår de vil ud

- de skulle helst liiige blive et par uger endnu, men man ved jo aldrig med sådan nogen tvillinger

Ja det er meget spændende  

Mine forældre er på ferie lige nu, så de har sagt at jeg IKKE må føde i denne uge Det tror jeg nu heller ikke at jeg gør, men det kunne være lidt sjovt at ringe til dem og sige "så er i bedsteforældre"  

Men jeg er ikke bange for at føde nu. De skulle sagtens kunne klare at komme ud nu. Men selvfølgelig  jeg for at de bliver der inde hvert fald til uge 36-37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Miss Church

bøllen skriver:

Nej en fin " stor " hule de har. Håber du har det godt trods den store fylde derinde.

Bilederne får mig til at tænke tilbage på min egen gravidtet med tvillinger - Pu ha da også....

Pøj pøj med skanning en af fordelen ved tvillinge graviditet man bliver fuldt nøje og oftet skannet..

Tak skal du have  
Jeg har det faktisk rigtig godt, men har en del ondt rundt omkring og bliver rigtig hurtig træt. 

Har du også tvillinger? 

Ja det gør man. Det er rigtig rart at man hele tiden bliver bekræftet i at de har det godt derinde 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej, man må sige det er op over.
Ja, der er rigtig mange. Det er skønt!

Ja det bliver så hyggeligt at se billeder af alle de nye babyer

Anmeld

5. februar 2013

Frk. Himmelblå

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

SMUK!

Og hvor er det dog spændende, hvornår det bliver.

Vi må krydse for, de bliver derinde et godt stykke tid endnu, men mon ikke, de alligevel beslutter sig for at komme ud i god tid inden termin?

Jeg bliver simpelthen så skruk af at følge din mave... Og så kommer jeg helt til selv at ønske mig tvillinger, selvom jeg er udmærket klar over, at jeg ville gå direkte i gulvet, hvis jeg fik at vide, at jeg ventede sådan et par ;-)

Anmeld

5. februar 2013

bøllen

Miss Church skriver:

Tak skal du have  
Jeg har det faktisk rigtig godt, men har en del ondt rundt omkring og bliver rigtig hurtig træt. 

Har du også tvillinger? 

Ja det gør man. Det er rigtig rart at man hele tiden bliver bekræftet i at de har det godt derinde 

Hvor dejligt det går godt , det er jo efterhånden en stor belastning for kroppen.

Ja jeg har tvillinger . Drenge på snart 12 år. Jeg havde det selv rigtig skidt de sidste måneder. Kunne ikke sidde op grundet presset, og kastede næsten alt mad op. Levede at drikke youhurt, koldskål osv

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Frk. Himmelblå skriver:

SMUK!

Og hvor er det dog spændende, hvornår det bliver.

Vi må krydse for, de bliver derinde et godt stykke tid endnu, men mon ikke, de alligevel beslutter sig for at komme ud i god tid inden termin?

Jeg bliver simpelthen så skruk af at følge din mave... Og så kommer jeg helt til selv at ønske mig tvillinger, selvom jeg er udmærket klar over, at jeg ville gå direkte i gulvet, hvis jeg fik at vide, at jeg ventede sådan et par ;-)

Tusind tak skal du have! 

Ja det er rigtig spændende! Jeg er også begyndt at være en smule utålmodig, selvom jeg selvfølgelig håber de bliver derinde så længe som muligt Men hvis de skulle komme nu, skulle de sagtens kunne klare det, så det er jeg ikke så nervøs for. 

Hehe det kan være du også skal have dig tvillinger en dag  Men ja det er noget af en overraskelse! Jeg var lige ved at falde ned af briksen, da vi fik det af vide

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

bøllen skriver:

Hvor dejligt det går godt , det er jo efterhånden en stor belastning for kroppen.

Ja jeg har tvillinger . Drenge på snart 12 år. Jeg havde det selv rigtig skidt de sidste måneder. Kunne ikke sidde op grundet presset, og kastede næsten alt mad op. Levede at drikke youhurt, koldskål osv

Ja, man kan hvert fald mærke at man lever  

Ej hvor skønt Jeg glæder mig så meget til at se hvor meget de får ud af hinanden. 

Jeg kan også godt mærke at jeg nemmere får kvalme igen. Men det er ikke så slemt. Men her er koldskål også et kæmpe hit  Mmm... 

Anmeld

5. februar 2013

Frk. Himmelblå

Miss Church skriver:

Tusind tak skal du have! 

Ja det er rigtig spændende! Jeg er også begyndt at være en smule utålmodig, selvom jeg selvfølgelig håber de bliver derinde så længe som muligt Men hvis de skulle komme nu, skulle de sagtens kunne klare det, så det er jeg ikke så nervøs for. 

Hehe det kan være du også skal have dig tvillinger en dag  Men ja det er noget af en overraskelse! Jeg var lige ved at falde ned af briksen, da vi fik det af vide

Kan jeg godt forstå, - man burde egentlig have et særligt rum, man gik ind i for at skanne formodede tvillinge-mavser. Jeg tænker, - sådan lidt gummicelle-agtigt .

Der er noget virkelig fascinerende ved flerlinger, synes jeg. Helt vildt. Men jeg har pseudotvillinger i forvejen, - og den yngste er handicappet, så jeg tror, det ville være skørt at få TO mere. 

Men man ved jo aldrig... Lige nu ved vi dog ikke engang, om vi skal have nr. 3... Men vi gætter på ja. Vi skal bare lige have lidt mere overblik over vores yngstes udfordringer først (læs:hun skal blive lidt ældre, så vi ved mere om, hvad udsigterne er og bliver).

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Frk. Himmelblå skriver:

Kan jeg godt forstå, - man burde egentlig have et særligt rum, man gik ind i for at skanne formodede tvillinge-mavser. Jeg tænker, - sådan lidt gummicelle-agtigt .

Der er noget virkelig fascinerende ved flerlinger, synes jeg. Helt vildt. Men jeg har pseudotvillinger i forvejen, - og den yngste er handicappet, så jeg tror, det ville være skørt at få TO mere. 

Men man ved jo aldrig... Lige nu ved vi dog ikke engang, om vi skal have nr. 3... Men vi gætter på ja. Vi skal bare lige have lidt mere overblik over vores yngstes udfordringer først (læs:hun skal blive lidt ældre, så vi ved mere om, hvad udsigterne er og bliver).

Hehe ja  

Det synes jeg også Jeg havde bare aldrig forestillet mig at jeg skulle have tvillinger. 

Ja så har i jo næsten tvillinger Det kan jeg godt forstå! Der er altså bare nogle helt andre udfordringer i hverdagen og det kan jo være meget svært at sige hvordan det udvikler sig. 

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det er meget spændende  

Mine forældre er på ferie lige nu, så de har sagt at jeg IKKE må føde i denne uge Det tror jeg nu heller ikke at jeg gør, men det kunne være lidt sjovt at ringe til dem og sige "så er i bedsteforældre"  

Men jeg er ikke bange for at føde nu. De skulle sagtens kunne klare at komme ud nu. Men selvfølgelig  jeg for at de bliver der inde hvert fald til uge 36-37

haha ja det ku da være typisk det så lige er i denne uge de kommer

selvfølgelig er det bedst de bliver derinde nogen uger endnu, men de er jo efterhånden så store så det ville ikke være forfærdeligt hvis de kom nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.