Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Mange tak skal du have  

Ja tvilling a ligger klar med hovedet ned. Tror hun er ved at være godt nede i mit bækken, for det trykker noget ned ad efterhånden

Jeg håber meget på at jeg kan føde selv. Det har det heldigvis også set ud til, hele graviditeten igennem

Det var da skønt  håber det kommer til at gå godt, når engang det blive tid

min tvilling a har desværre vendt rundt og den lille fyr sad med numsen ned i bækkenet ved sidste skanning  heldigvis er der tid til at han kan vende rundt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Det var da skønt  håber det kommer til at gå godt, når engang det blive tid

min tvilling a har desværre vendt rundt og den lille fyr sad med numsen ned i bækkenet ved sidste skanning  heldigvis er der tid til at han kan vende rundt igen

Har vi skrevet sammen før? Hehe 

Kan se du også er fra Herning? Det er da lidt sjovt og så gravid med tvillinger

Øv hvor træls. Men han kan heldigvis nå at vende sig igen  Det ville da være det rareste for dig

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Har vi skrevet sammen før? Hehe 

Kan se du også er fra Herning? Det er da lidt sjovt og så gravid med tvillinger

Øv hvor træls. Men han kan heldigvis nå at vende sig igen  Det ville da være det rareste for dig

Ja det har vi.. tror det er et par uger siden.. er så misunderlig på hvor fin din mave er.. min er dog også begyndt at vokse nu, men får stadig mange kommentarer om at den ikker ser så stor ud af en tvillingemave

hvor store er dine pige ved at være?

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Ja det har vi.. tror det er et par uger siden.. er så misunderlig på hvor fin din mave er.. min er dog også begyndt at vokse nu, men får stadig mange kommentarer om at den ikker ser så stor ud af en tvillingemave

hvor store er dine pige ved at være?

Ja det mente jeg nok  

Lige pludselig går det bare rigtig stærkt. Når de først rigtig begynder at tage på i vægt, så eksplodere maven bare. 
Øv hvor træls. 

Jamen for en måned siden, blev de skønnet til 1200 g hver. Men vi skal til scanning igen på fredag. Håber de vejer omkring 1800 g nu. Men vi må se på fredag. Det er altid lidt spændende når man skal til scanning

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Ja det mente jeg nok  

Lige pludselig går det bare rigtig stærkt. Når de først rigtig begynder at tage på i vægt, så eksplodere maven bare. 
Øv hvor træls. 

Jamen for en måned siden, blev de skønnet til 1200 g hver. Men vi skal til scanning igen på fredag. Håber de vejer omkring 1800 g nu. Men vi må se på fredag. Det er altid lidt spændende når man skal til scanning

Hvor bliver det spændende  Håber de har taget nok på, så de kan blive nogle store stærke bebser

Vi var til den første vægtskanning for en uge siden.. Da vejede tvA 590 og tvB 560.. det er så fantastisk at få en fornemmelse af hvor store de er blevet

Desuden fik vi også ENDELIG en idé om hvad der gemmer sig derinde, så vi skulle gerne få både en dreng og en pige.. (at det blev en pige kunne sygeplejersken ikke helt sige med 100 % sikkerhed, men det var hendes bedste bud)

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Hvor bliver det spændende  Håber de har taget nok på, så de kan blive nogle store stærke bebser

Vi var til den første vægtskanning for en uge siden.. Da vejede tvA 590 og tvB 560.. det er så fantastisk at få en fornemmelse af hvor store de er blevet

Desuden fik vi også ENDELIG en idé om hvad der gemmer sig derinde, så vi skulle gerne få både en dreng og en pige.. (at det blev en pige kunne sygeplejersken ikke helt sige med 100 % sikkerhed, men det var hendes bedste bud)

Ja det er rart at følge med i hvordan de har det. Man får også et lidt bedre billede af hvordan de har det og hvordan de "ser ud" når man har nogle mål på dem. 

Ejj hvor spændende med en af hver! Det må altså også være lidt fedt. Hvor langt er det du er henne nu?

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Ja det er rart at følge med i hvordan de har det. Man får også et lidt bedre billede af hvordan de har det og hvordan de "ser ud" når man har nogle mål på dem. 

Ejj hvor spændende med en af hver! Det må altså også være lidt fedt. Hvor langt er det du er henne nu?

Det er det gode ved at vente tvillinger, at man ser dem hver 4 uge, og rigtig kan følge med i deres udvikling.. der sker jo så utrolig meget på 4 uger!

Jeg er uge 24+1 idag.. utroligt at jeg allerede er så langt henne... Det går jo lige pludselig helt vild stærkt! Og vi har stadig ikke købt noget til bebserne endnu, da vi lige ville have køn på dem først

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Det er det gode ved at vente tvillinger, at man ser dem hver 4 uge, og rigtig kan følge med i deres udvikling.. der sker jo så utrolig meget på 4 uger!

Jeg er uge 24+1 idag.. utroligt at jeg allerede er så langt henne... Det går jo lige pludselig helt vild stærkt! Og vi har stadig ikke købt noget til bebserne endnu, da vi lige ville have køn på dem først

Okay  

Mine blev i uge 24 skønnet til omkring 600g hver. Så det passer da meget godt med dine

Ja det er nemlig rigtig rart. Det er meget trygt, når man ved der er øget risiko for alt muligt. 

Ja det går vildt stærkt! Det kan jeg godt forstå. Vi begyndt så småt at købt, da vi fik af vide at det var to piger Men vi betalte en kønsscanning for at finde ud af det

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Okay  

Mine blev i uge 24 skønnet til omkring 600g hver. Så det passer da meget godt med dine

Ja det er nemlig rigtig rart. Det er meget trygt, når man ved der er øget risiko for alt muligt. 

Ja det går vildt stærkt! Det kan jeg godt forstå. Vi begyndt så småt at købt, da vi fik af vide at det var to piger Men vi betalte en kønsscanning for at finde ud af det

Hehe, var i lidt for nysgerrige?

Vi havde regnet med at finde ud af det tidligere, men bebserne ville ikke lige samarbejde

I havde også været til fødselsforbedredelse for kommende tvillingeforældre, ik?

Det er altså bare et rigtig godt koncept, hvor er det rart at kunne snakke lidt med andre, der er i samme situation

Anmeld

5. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Ja ikke  

Hehe ja meget. Ja det har jeg faktisk. Stod og kiggede på sådan et sæt i dag og havde egentlig lyst til at købe det og så alligevel ikke hehe. Daniel synes det var en dum ide 

Jeg er SÅ glad for min!!! Synes det er et fantastisk minde og synes det er så sjovt at sidde og kigge på den nu hun er blevet født

Den har endda fået en ganske central plads i stuen

Du skal nok bare overveje og der er nok gips i sådan et sæt eller om du skal købe lidt ekstra på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.