Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

morethanperfect

Miss Church skriver:

Mange tak  

Ja det er utroligt at jeg ikke snart vælter hehe. Så du kan også se det så det er ikke bare mine øjne, der driller  

Syns det er meget ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Så smuk og stor mave!!

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

jeg synes altså også den er sunket din mave

den er rigtig fin

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Christina9870 skriver:

Det er godt nok en virkelig fin mave du har! Godt nok stor, men der er jo også to
Giver dig ret i at din mave er sunket noget..

Mange tak skal du have! Ja der skal jo være plads til begge pigerne derinde

Der er alligevel en del som synes den er sunket nu Hvor er det spændende hehe selv om det jo selvfølgelig ikke behøver betyde det store 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

morethanperfect skriver:

Syns det er meget ...

Hvor er det spændende! Selv om det jo ikke behøver betyde noget ift. fødsel.

Sank din mave meget inden dine fødsler? 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Frk-Lotusblomst skriver:

Så smuk og stor mave!!

Mange tak skal du have!

Uhh nu er der heller ikke længe til jeres lille pige kommer ud  Det er så spændende. Synes vi er mange herinde, som er ved at være i mål 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

jeg synes altså også den er sunket din mave

den er rigtig fin

Tak søde  

Der er vist overtal, som mener at den er sunket nu Hvor er det spændende hehe

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Tak søde  

Der er vist overtal, som mener at den er sunket nu Hvor er det spændende hehe

så bliver det spændende at se hvornår de vil ud

- de skulle helst liiige blive et par uger endnu, men man ved jo aldrig med sådan nogen tvillinger

Anmeld

5. februar 2013

bøllen

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

Nej en fin " stor " hule de har. Håber du har det godt trods den store fylde derinde.

Bilederne får mig til at tænke tilbage på min egen gravidtet med tvillinger - Pu ha da også....

Pøj pøj med skanning en af fordelen ved tvillinge graviditet man bliver fuldt nøje og oftet skannet..

Anmeld

5. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Mange tak skal du have!

Uhh nu er der heller ikke længe til jeres lille pige kommer ud  Det er så spændende. Synes vi er mange herinde, som er ved at være i mål 

Nej, man må sige det er op over.
Ja, der er rigtig mange. Det er skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.