Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Luna l

Sikke en fin mavse

er sa spændt på om det er dig eller mig der først skal nedkomme, tror det bliver dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

haha ja det ku da være typisk det så lige er i denne uge de kommer

selvfølgelig er det bedst de bliver derinde nogen uger endnu, men de er jo efterhånden så store så det ville ikke være forfærdeligt hvis de kom nu

Hehe ja det kunne det nemlig  

Ja det ville ikke være "farligt" hvis de kom nu. De prøver normalt heller ikke at stoppe en fødsel i uge 33+

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Sikke en fin mavse

er sa spændt på om det er dig eller mig der først skal nedkomme, tror det bliver dig

Tak søde 

Arg jeg tror nu alligevel at det bliver dig først Hvordan går det med dig? Stadig mange plukkeveer? 

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hehe ja det kunne det nemlig  

Ja det ville ikke være "farligt" hvis de kom nu. De prøver normalt heller ikke at stoppe en fødsel i uge 33+

præcis

det bliver bare så spændende hvornår de kommer

Anmeld

5. februar 2013

Clisolka

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

Wauw en flot mave! 

Fantastisk at der kan ligge 2 små babyer i sådan en mavse 

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Det var godt Jeg skal jo helst lige være updateret

Ja det er jo så en del der er i forskel. Men det ville også næsten være mærkeligt andet

Symfysefundusmål på 34! 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Babymor2010 skriver:

Wauw en flot mave! 

Fantastisk at der kan ligge 2 små babyer i sådan en mavse 

Mange tak! Ja det er vildt underligt at tænke på at der er to derinde 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Symfysefundusmål på 34! 

Wooow  

Det er jo en kæmpe baby du har dig  eller meget vand... Jeg skal lige love for at din mavse har tager revanche til sidst! Du må snart lige ligge et nyt billede ind, så jeg kan lure 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Symfysefundusmål på 34! 

Nårh for den det har du gjort  

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Wooow  

Det er jo en kæmpe baby du har dig  eller meget vand... Jeg skal lige love for at din mavse har tager revanche til sidst! Du må snart lige ligge et nyt billede ind, så jeg kan lure 

Jeg har skrevet en lille update for i dag!

Men ja, lægen siger også, at det er en lille tyksak eller også er der meget fostervand.. Så han vil sende mig til vækstskanning, så de kan vurdere, om jeg evt. skal sættes i gang senest ved termin (eller endda op til 14 dage før!).. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.