Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Miss Church

AnnL skriver:

Fin mave, ja bliver da rigtig spændende til scanning

Tak skal du have Ja det gør. Meget spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Church

1990h skriver:

hihi nej..jeg glæder mig allerede til din update og billeder

Det gør jeg også 

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er jo nemlig det  

Jamen d. 21. januar, blev den målt til 35 cm så jeg vil skyde på omkring 37 cm. Så passer det med udviklingen fra de andre gange jeg er blevet målt. 

Man siger jo alt symfysemålet i cm passer med hvor mange uger man er, hvis der altså kun er en. Og mine mål har altid svaret til at jeg har været 4-5 uger foran. Så det er nok deromkring  

Ja så må du lige skrive

Ja, så på det punkt må du være langt foran. Da jeg blev målt 28+0 var det "kun" 27, så vil gætte på, at det er nogenogtredive imorgen.. Men skal da nok lige skrive (:

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, så på det punkt må du være langt foran. Da jeg blev målt 28+0 var det "kun" 27, så vil gætte på, at det er nogenogtredive imorgen.. Men skal da nok lige skrive (:

Det var godt Jeg skal jo helst lige være updateret

Ja det er jo så en del der er i forskel. Men det ville også næsten være mærkeligt andet

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Det var godt Jeg skal jo helst lige være updateret

Ja det er jo så en del der er i forskel. Men det ville også næsten være mærkeligt andet

Ja, det ville være meget underligt - så skulle den da have en ordentlig pool derinde

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, det ville være meget underligt - så skulle den da have en ordentlig pool derinde

Hehe ja Men i kalder den jo også fisken! Måske har den taget det meget bogstaveligt 

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hehe ja Men i kalder den jo også fisken! Måske har den taget det meget bogstaveligt 

Haha, ja, det kan da nemt ske

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

WOOOOOOW !! 

Hvor er den stor manner . Og mega flot .. 
Nu må du da snart tippe !?

Men jo , den er sunket .. Holda op ..  SÅ FLOT ! 

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

morethanperfect skriver:

WOOOOOOW !! 

Hvor er den stor manner . Og mega flot .. 
Nu må du da snart tippe !?

Men jo , den er sunket .. Holda op ..  SÅ FLOT ! 

Mange tak  

Ja det er utroligt at jeg ikke snart vælter hehe. Så du kan også se det så det er ikke bare mine øjne, der driller  

Anmeld

4. februar 2013

Mom2

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

Det er godt nok en virkelig fin mave du har! Godt nok stor, men der er jo også to
Giver dig ret i at din mave er sunket noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.