Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

sikke fin mave..

jeg kan ikke se om den er sunket, men den ser i hvert fald anderledes ud i forhold til billedet med den gule.

håber plukveerne stopper med at gøre ondt. pigerne må godt blive derinde en måneds tid mere som du skriverdet krydser jeg for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Church

1990h skriver:

sikke fin mave..

jeg kan ikke se om den er sunket, men den ser i hvert fald anderledes ud i forhold til billedet med den gule.

håber plukveerne stopper med at gøre ondt. pigerne må godt blive derinde en måneds tid mere som du skriverdet krydser jeg for..

Tak søde  

Nej det er lidt svært at afgøre hehe. I princippet er det også ligemeget om den er sunket Det kan jeg alligevel ikke bruge til så meget

Ja det må de nemlig Men det kan også være de bliver der og slet ikke vil ud når de skal

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Jeg har faktisk ikke lige målt i dag, men i sidste uge var den 104 cm. Måske den er blevet lidt større på en uge. Men aner ikke lige hvor der er et målebånd i vores nye hus hehe. Så det må lige vente  

Kun 104?  

Min er 106 i dag, og den ser da meget mindre ud end din.. 

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Tak søde  

Nej det er lidt svært at afgøre hehe. I princippet er det også ligemeget om den er sunket Det kan jeg alligevel ikke bruge til så meget

Ja det må de nemlig Men det kan også være de bliver der og slet ikke vil ud når de skal

hihi ja det skal de da være velkommen til..jo længere tid jo bedre..meen på trods af det..så skal du stadig snart være mooooooooooooooooooar

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Kun 104?  

Min er 106 i dag, og den ser da meget mindre ud end din.. 

Ja fra lænden og om til navlen.. 

Hehe det skal jeg ikke kunne sige Jeg synes at 104 cm er meget stort! Hehe men det er vel meget forskelligt fra person til person? 

Måske kan man i virkeligheden også bedre bruge symfysemålet til noget?

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

1990h skriver:

hihi ja det skal de da være velkommen til..jo længere tid jo bedre..meen på trods af det..så skal du stadig snart være mooooooooooooooooooar

Jaaah!  Det er så vildt at tænke på! Det er så underligt. Tror ikke rigtig det går op for mig, før de er her

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja fra lænden og om til navlen.. 

Hehe det skal jeg ikke kunne sige Jeg synes at 104 cm er meget stort! Hehe men det er vel meget forskelligt fra person til person? 

Måske kan man i virkeligheden også bedre bruge symfysemålet til noget?

Hm, men okay, jeg er også noget højere end dig, så var nok bredere rundt om livet til at starte med.. Men ja, symfysemålet er nok et mere reelt sammenligningsgrundlag. Hvad måler din nu? Jeg skal til læge imorgen, så der får jeg nok et bud.. 

Anmeld

4. februar 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

Fin mave, ja bliver da rigtig spændende til scanning

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Jaaah!  Det er så vildt at tænke på! Det er så underligt. Tror ikke rigtig det går op for mig, før de er her

hihi nej..jeg glæder mig allerede til din update og billeder

Anmeld

4. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Hm, men okay, jeg er også noget højere end dig, så var nok bredere rundt om livet til at starte med.. Men ja, symfysemålet er nok et mere reelt sammenligningsgrundlag. Hvad måler din nu? Jeg skal til læge imorgen, så der får jeg nok et bud.. 

Ja det er jo nemlig det  

Jamen d. 21. januar, blev den målt til 35 cm så jeg vil skyde på omkring 37 cm. Så passer det med udviklingen fra de andre gange jeg er blevet målt. 

Man siger jo alt symfysemålet i cm passer med hvor mange uger man er, hvis der altså kun er en. Og mine mål har altid svaret til at jeg har været 4-5 uger foran. Så det er nok deromkring  

Ja så må du lige skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.