Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Miss Church

blomst84 skriver:

Sikke en flot mave !!  Den klær dig... Spændende hvornår tvillingerne kigger ud.. Har i fundet på navne? 

Tusind tak skal du have!

Ja det er bare vildt spændende. Der kan ikke være længe til nu  

Nej vi har ikke besluttet os endnu. Tror først vi finder ud af det, når de er kommet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Miss Church

mariesmavse92 skriver:

WOW!!! Sikke en flot, stor mavse! Den må være tung at bære rundt på!!! ønsker dig held og lykke med den snarlige familieforøgelse (en masse)

Tak skal du have! 

Det kan du lige tro den er! Puha jeg bliver øm, når jeg har stået eller ligget for længe.

Mange tak!  

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Ja det må man da sige  

Ja det var en skam at det kun var ham der var med. Jeg tror hvert fald at det har været rigtig godt at vi begge har været med til det. Jeg tænker også - det er jo et fælles projekt, så selvfølgelig skal han da med Det ville han heldigvis også rigtig gerne 

Det er jo sådan det helst skal være.. et fælles projekt

Tænker også at mændene har godt af at høre om fødslen og bare generelt livet med et nyfødt barn (børn ) Det er rigtig skønt når ens partner er ligeså interesseret i graviditeten.. min mand vil også rigtig gerne med til det hele, så indtil videre har jeg kun fået lov til at klare lægebesøg selv

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Det er jo sådan det helst skal være.. et fælles projekt

Tænker også at mændene har godt af at høre om fødslen og bare generelt livet med et nyfødt barn (børn ) Det er rigtig skønt når ens partner er ligeså interesseret i graviditeten.. min mand vil også rigtig gerne med til det hele, så indtil videre har jeg kun fået lov til at klare lægebesøg selv

Ja nemlig  

Jeg tror bestemt også det er en fordel. Jeg tror at min kæreste ville blive lidt skræmt over fødslen, hvis han ikke lige havde fået lidt insider viden inden  

Samme her Eller han var heller ikke med til JM sidste gang. Der skulle alligevel ikke ske noget vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.