Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jeg har skrevet en lille update for i dag!

Men ja, lægen siger også, at det er en lille tyksak eller også er der meget fostervand.. Så han vil sende mig til vækstskanning, så de kan vurdere, om jeg evt. skal sættes i gang senest ved termin (eller endda op til 14 dage før!).. 

Har lige skrevet i din tråd  

Ihh det er lidt spændende. Kunne det ikke være dejligt hvis du ved at du ikke kommer til at gå over tid? Det synes jeg der er vildt dejligt at tænke på hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Har lige skrevet i din tråd  

Ihh det er lidt spændende. Kunne det ikke være dejligt hvis du ved at du ikke kommer til at gå over tid? Det synes jeg der er vildt dejligt at tænke på hehe

Jo, synes det kunne være SÅ skønt at have en "sidste salgsdato".. Så er det ligesom lidt nemmere at forholde sig til - 5 uger, hvor man ikke ved, om det er imorgen eller om en måned er alligevel lang tid! 

Anmeld

5. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Ja det bliver så hyggeligt at se billeder af alle de nye babyer

Meget.
Bliver soændende at se hvornår dine prinsessen vil ud. Xxx dog for de bliver det nogle uger eller 4 endnu.

Anmeld

5. februar 2013

AnnaK89

Så flot

Og jo - den er helt klart sunket, synes endda det er meget tydeligt!

Anmeld

5. februar 2013

Mom2

Miss Church skriver:

Mange tak skal du have! Ja der skal jo være plads til begge pigerne derinde

Der er alligevel en del som synes den er sunket nu Hvor er det spændende hehe selv om det jo selvfølgelig ikke behøver betyde det store 

Ja skal der jo

Jeg synes, at det er ret tydeligt at den er sunket.. Nej behøver det jo ikke. Min sank også, men der skete ikke en pind, var først da vandet gik og den sank helt (så jeg ikke kunne sidde med samlede ben!)

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

Så fin, så fin

Tilslutter mig de andre, som mener at maven er sunket, hvor bliver det spændende at se hvor længe de vil blive i maven 

Ligger tv A, så du kan føde naturligt, eller skal du have et PKS?

Anmeld

5. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

Synes bestemt den er sunken 

Du bliver godt nok stor!! har i overvejet at lave en gipsafstøbning af den??

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

AnnaKJ skriver:

Så flot

Og jo - den er helt klart sunket, synes endda det er meget tydeligt!

Tusind tak skal du have  

Det er vist også det overtallet mener

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Så fin, så fin

Tilslutter mig de andre, som mener at maven er sunket, hvor bliver det spændende at se hvor længe de vil blive i maven 

Ligger tv A, så du kan føde naturligt, eller skal du have et PKS?

Mange tak skal du have  

Ja tvilling a ligger klar med hovedet ned. Tror hun er ved at være godt nede i mit bækken, for det trykker noget ned ad efterhånden

Jeg håber meget på at jeg kan føde selv. Det har det heldigvis også set ud til, hele graviditeten igennem

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Synes bestemt den er sunken 

Du bliver godt nok stor!! har i overvejet at lave en gipsafstøbning af den??

Ja ikke  

Hehe ja meget. Ja det har jeg faktisk. Stod og kiggede på sådan et sæt i dag og havde egentlig lyst til at købe det og så alligevel ikke hehe. Daniel synes det var en dum ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.