Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Chili

Fenja09 skriver:

Der er mange babyer der kommer på eget værelse som 3 måneder gammel, så det synes jeg da bare at i skal forsøge  - går det så ikke helt som forventet så må i finde på en anden løsning.

Vores datter er 17 måneder og sover i tremmeseng inde hos os.

/Fenja

Hvorfor sover hun stadig inde hos jer, hvis jeg må spørger?
Plads mangel eller bare fordi det fungere for jer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

christina92

Chili skriver:

Hvornår begyndte jeres baby/babyer det ?

Vores lille dreng er lige blevet 3 måneder Og har sover indtil videre i liften i sengen ved siden af mig, men han er snart for stor til den! Så, vi overvejer at lægge ham på eget værelse nu.. Er det for tidligt? Han sover igennem, bortset fra en sut 1-2 gange

Og der er ikke plads på vores værelse til hans tremmeseng, så det er ikke en mulighed, desværre ..

Det vil jeg jo mene. Men Carolina kom også allerede på eget værelse 4 uger gammel

Hendes værelse ligger lige ved siden af soveværelset med en dør imellem.

Anmeld

27. januar 2013

Chili

christina92 skriver:

Det vil jeg jo mene. Men Carolina kom også allerede på eget værelse 4 uger gammel

Hendes værelse ligger lige ved siden af soveværelset med en dør imellem.

Jamen der er ikke mere end 2 meter mellem vores dør og han dør
Så han er heller ikke langt væk

Det var da ellers rimelig tidligt Sover hun igennem ?

Anmeld

27. januar 2013

Tullepoder

Chili skriver:

Vores lille dreng er lige blevet 3 måneder Og har sover indtil videre i liften i sengen ved siden af mig, men han er snart for stor til den! Så, vi overvejer at lægge ham på eget værelse nu.. Er det for tidligt? Han sover igennem, bortset fra en sut 1-2 gange

Og der er ikke plads på vores værelse til hans tremmeseng, så det er ikke en mulighed, desværre ..

Vores den første kom først på eget værelse da hun blev 7 mdr. Men det var fordi vi boede i lejlighed, og først fik hus der. Eller var hun røget på eget værelse før
Nu er lillesøster 4 mdr, og vi overvejer nu at flytte hende på eget værelse

Anmeld

27. januar 2013

christina92

Chili skriver:

Jamen der er ikke mere end 2 meter mellem vores dør og han dør
Så han er heller ikke langt væk

Det var da ellers rimelig tidligt Sover hun igennem ?

Jeg ammer 1-2 gange om natten og det er det. Hun er super spiser og det tager kun 15 min så er hun i seng igen. Så det er okay

Hun kom ind til sig selv fordi hun snorker og knirker rigtig meget i søvne!

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Tullepoder skriver:

Vores den første kom først på eget værelse da hun blev 7 mdr. Men det var fordi vi boede i lejlighed, og først fik hus der. Eller var hun røget på eget værelse før
Nu er lillesøster 4 mdr, og vi overvejer nu at flytte hende på eget værelse

Jeg synes egentlig også hans alder er fin og er sikker på han nok skal klare det

Anmeld

27. januar 2013

Chili

christina92 skriver:

Jeg ammer 1-2 gange om natten og det er det. Hun er super spiser og det tager kun 15 min så er hun i seng igen. Så det er okay

Hun kom ind til sig selv fordi hun snorker og knirker rigtig meget i søvne!

Det er også bare ulideligt at sove med .... Det gjorde min også i lang tid, er dog stoppet
Nu slår og sparker han bare til liften, utroligt han ikke har fået blå mærker

Anmeld

27. januar 2013

Fenja09

Chili skriver:

Hvorfor sover hun stadig inde hos jer, hvis jeg må spørger?
Plads mangel eller bare fordi det fungere for jer ?

Fordi det fungere for os - vi har 200 kvm så kan nok ikke give pladsmanglen skylden og så alligevel...værelserne her i huset er ret små ( undtagen soveværelset), så derfor kan vores datter ikke have mere end det hun allerede har på sit værelse. Puslebord, reol m. legetøj og kommode med tøj. Der er ikke plads til sengen. Så indtil videre sover hun inde ved os, det genere os ikke, ej heller hende - og så længe det fungere er det ok. På et tidspunkt skal der dog findes en løsning så hun kan komme på eget værelse

Anmeld

27. januar 2013

raca

den ene var 2 år, den anden ca 18-20 mdr..

jeg så igen grund til det før..

de kommer faktisk stadig ind om natten hvis de har brug for at sove ved os.. den ene kommer selv, den anden kalder, de er 4 og 7..

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Chili skriver:

Hvis I er trygge ved det, så synes jeg da bare, I skal lægge ham på eget værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.