Kellie skriver:
Vores første dreng var 1 1/2 år og det fungerede fint. Pga at vi pt bor i en 3 værelses ligger vores yngste dreng i sin seng i vores soveværelse, men sover fint når vi ikke er derinde, så når vi flytter i april kommer han til at sove i sit eget rum og så er han også 19 mdr. Ville aldrig gøre det tidligere, men det er mest pga jeg selv ikke bryder mig op at de er for langt væk.
Nu har vi også en pige på 6 uger som jeg pt sover med i stuen for ikke at forstyrre vores yngste dreng, når hun vågner om natten, så det er også en god grund til at han har bedst at at få sit eget værelse og sove i det..
Det lyder da som om i har det lidt trængt lige nu
Men så længe man kan få det til at fungere, så er det jo fint
1½ år er lidt længe synes, men jeg har også overvejet at hvis vi får nr. 2 her om halvandet år, så bliver h*n nød til at sove hos os længe også, tror jeg. For vi bor også i en 3'er og har ikke planer om at skulle flytte før vi er færdige med uddannelser
Og tror ikke jeg ville ligge den lille ind hos den store, før den lille er omkring et 1 år og man er sikker på de begge sover fint om natten, så de ikke vækker hinanden
Anmeld