Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Chili

TbCp skriver:

Vores datter kom på eget værelse da hun var 4 mdr.
Vores søn først da han var 13 mdr

Hvordan kan det være jeres søn først kom på eget værelse da han var 13 måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

FogL

Chili skriver:

Dejligt

Som regel skal Oliver have sutten 1-2 gange i løbet af natten, men det er så det

Ja, det overlever man også nok

Anmeld

29. januar 2013

Chili

Kellie skriver:

Vores første dreng var 1 1/2 år og det fungerede fint. Pga at vi pt bor i en 3 værelses ligger vores yngste dreng i sin seng i vores soveværelse, men sover fint når vi ikke er derinde, så når vi flytter i april kommer han til at sove i sit eget rum og så er han også 19 mdr. Ville aldrig gøre det tidligere, men det er mest pga jeg selv ikke bryder mig op at de er for langt væk. Nu har vi også en pige på 6 uger som jeg pt sover med i stuen for ikke at forstyrre vores yngste dreng, når hun vågner om natten, så det er også en god grund til at han har bedst at at få sit eget værelse og sove i det..

Det lyder da som om i har det lidt trængt lige nu
Men så længe man kan få det til at fungere, så er det jo fint

1½ år er lidt længe synes, men jeg har også overvejet at hvis vi får nr. 2 her om halvandet år, så bliver h*n nød til at sove hos os længe også, tror jeg. For vi bor også i en 3'er og har ikke planer om at skulle flytte før vi er færdige med uddannelser

Og tror ikke jeg ville ligge den lille ind hos den store, før den lille er omkring et 1 år og man er sikker på de begge sover fint om natten, så de ikke vækker hinanden

Anmeld

29. januar 2013

Chili

Freyjasmor skriver:

Ja, det overlever man også nok

Ja, synes ikke det er slemt, i forhold til hvad andre roder rundt om natten med

Anmeld

29. januar 2013

Zelinasmor

Chili skriver:

Hvornår begyndte jeres baby/babyer det ?

Vores lille dreng er lige blevet 3 måneder Og har sover indtil videre i liften i sengen ved siden af mig, men han er snart for stor til den! Så, vi overvejer at lægge ham på eget værelse nu.. Er det for tidligt? Han sover igennem, bortset fra en sut 1-2 gange

Og der er ikke plads på vores værelse til hans tremmeseng, så det er ikke en mulighed, desværre ..

Omkring 4 måneder 

Anmeld

29. januar 2013

Chili

xoxotasha skriver:

Omkring 4 måneder 

Super

Anmeld

29. januar 2013

LilleChelle

Vores dreng er lidt over 3 måneder nu - og sover stadig sammen med os i sengen. Tremmesengen er dog kommet ind i soveværelset - så nu er det bare mor og far der skal væne sig til den står der, inden bassen skal derop i og sove Jeg tror absolut ikke han kommer ind på eget værelse før han er min. 1 år. 

Anmeld

29. januar 2013

TbCp

Chili skriver:

Hvordan kan det være jeres søn først kom på eget værelse da han var 13 måneder?

Han har været rigtig meget igennem, bla flere operationer så han har haft brug for ekstra tryghed og vi har haft behov for at have ham tæt på os... Han har sovet på min mave næsten hver nat  

Anmeld

31. januar 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Vores dreng er lidt over 3 måneder nu - og sover stadig sammen med os i sengen. Tremmesengen er dog kommet ind i soveværelset - så nu er det bare mor og far der skal væne sig til den står der, inden bassen skal derop i og sove Jeg tror absolut ikke han kommer ind på eget værelse før han er min. 1 år. 

Har han bare ligget i senge, ved siden af dig ?

Anmeld

31. januar 2013

Chili

TbCp skriver:

Han har været rigtig meget igennem, bla flere operationer så han har haft brug for ekstra tryghed og vi har haft behov for at have ham tæt på os... Han har sovet på min mave næsten hver nat  

Ja okay, så forstår jeg det godt

Synes du ikke det er svært at sove rigtig dybt når baby ligger på maven ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.