Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

LilleChelle

Chili skriver:

Har han bare ligget i senge, ved siden af dig ?

Han ligger imellem os med hans klud som hovedpude og hans dyne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Han ligger imellem os med hans klud som hovedpude og hans dyne

Hyggeligt

Anmeld

31. januar 2013

Sabsy

Siden første dag Benjamin har altid sovet i sin egen seng - og vil også kun sove i egen seng..

Anmeld

31. januar 2013

TbCp

Chili skriver:

Ja okay, så forstår jeg det godt

Synes du ikke det er svært at sove rigtig dybt når baby ligger på maven ?

Nej... man skal bare være træt nok hahaha
Så intet problem her 

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Chili skriver:

Anmeld

31. januar 2013

spj

Chili skriver:

Jeg tænker lidt det samme som dig, at hvis han kommer ind på eget værelse når han stadig er lille, vil det bare blive en vane, inden han egentlig forstår det. Også når han begynder at forstå det, så er det jo helt fint for ham, for sådan har det altid været

I stedet for at han er for stor, også bliver ked osv. fordi man ikke kan sove hos mor og far mere.

Vil bare lige sige at det ikke nødvendigvis behøver gå dårligt med, at ligge dem på eget værelse når de er større.

Min datter var 2 år da hun kom på eget værelse og der har aldrig været nogle problemer med hende.
Vi ville gerne ha haft hun sov på eget værelse lidt før, men vi manglede lige nogle døre til hendes værelse inden det kunne lade sig gøre.

Så det behøver ikke være forbundet med problemer at de er større

Anmeld

1. februar 2013

Chili

TbCp skriver:

Nej... man skal bare være træt nok hahaha
Så intet problem her 

Hehe

Jeg synes bare jeg har svært ved at sove ordentlig når han ligger på mig

Anmeld

1. februar 2013

Chili

spj skriver:

Vil bare lige sige at det ikke nødvendigvis behøver gå dårligt med, at ligge dem på eget værelse når de er større.

Min datter var 2 år da hun kom på eget værelse og der har aldrig været nogle problemer med hende.
Vi ville gerne ha haft hun sov på eget værelse lidt før, men vi manglede lige nogle døre til hendes værelse inden det kunne lade sig gøre.

Så det behøver ikke være forbundet med problemer at de er større

Ja okay

Har bare altid hørt folk have problemer med det, når børnene bliver for store

Anmeld

1. februar 2013

helle85

Thalia skriver:

Og det er så der at jeg vurderer at min baby hellere må sove uroligt i perioder, end dø af vuggedød

jeg har dog hørt at det er nå de er mindes 6 mdr(da mine var små) de må komme på eget værelse.

min søn kom på eget værelse da han var 8-9 mdr og freja kom på eget værelse da hun var 6-7 mdr

Anmeld

1. februar 2013

Kief31

Clara er 17 mdr. og sover i sin egen seng, ved siden af vores Men vi overvejer at få flyttet den ind til hende selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.