Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

TbCp

Chili skriver:

Hehe

Jeg synes bare jeg har svært ved at sove ordentlig når han ligger på mig

Tjoh, det kan godt være lidt svært, men jeg vil bare have at han er så tryg som overhovedet mulig, efter alt det han har været igennem og hvis det betyder at han skal sove på min mave, så får han lov til det.... så må jeg tage en lur på et andet tidspunkt

Han er dog også blevet bedre og kan de fleste nætter sove alene nu... med mindre der er sket en masse i læbet af dagen, så har han igen behov for at ligge hos mig... (håber det går over inden han bliver 15 år )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Nessie

Vores søn var 9 mdr. da han kom ind på sit eget værelse.

Vi havde en "mini-tremmeseng", som kunne åbnes i den ene side, den stod hos mig, så jeg lige hurtigt kunne trække ham over til mig om natten.

Planen var at han skulle i egen seng da han var 6 mdr., men da vi skulle ud at rejse i knap 4 uger, da han var 7 mdr, ventede vi, og han skulle lige falde til ro igen hjemme, inden han blev rykket ind.

Vi fik at vide af næsten alle, at han ville sove meget bedre og mindre uroligt når han kom ind til sig selv og fik fred og ro, men han sov lige så uroligt som altid
Er først begyndt at sove igennem efter han var et godt stykke over 2, 5 år

Anmeld

1. februar 2013

Thalia

helle85 skriver:

jeg har dog hørt at det er nå de er mindes 6 mdr(da mine var små) de må komme på eget værelse.

min søn kom på eget værelse da han var 8-9 mdr og freja kom på eget værelse da hun var 6-7 mdr

Risikoen er absolut også størst de første 6 mdr, men min forrige SP fortalte mig at de regner med 1 år som værende risikoalder.

Anmeld

1. februar 2013

LilleChelle

Chili skriver:

Hyggeligt

Det er det absolut Vi nyder det alle tre

Anmeld

3. februar 2013

Chili

TbCp skriver:

Tjoh, det kan godt være lidt svært, men jeg vil bare have at han er så tryg som overhovedet mulig, efter alt det han har været igennem og hvis det betyder at han skal sove på min mave, så får han lov til det.... så må jeg tage en lur på et andet tidspunkt

Han er dog også blevet bedre og kan de fleste nætter sove alene nu... med mindre der er sket en masse i læbet af dagen, så har han igen behov for at ligge hos mig... (håber det går over inden han bliver 15 år )

Hehe det må man da håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.