Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.699 visninger
84 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Chili

Hvornår begyndte jeres baby/babyer det ?

Vores lille dreng er lige blevet 3 måneder Og har sover indtil videre i liften i sengen ved siden af mig, men han er snart for stor til den! Så, vi overvejer at lægge ham på eget værelse nu.. Er det for tidligt? Han sover igennem, bortset fra en sut 1-2 gange

Og der er ikke plads på vores værelse til hans tremmeseng, så det er ikke en mulighed, desværre ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg kunne ikke amme min datter mere efter 4 mdr.
og hun sov fint igennem - så hun kom ind på sit eget værelse omkring der..  og hun har ikke taget skade

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Problembarnet skriver:

jeg kunne ikke amme min datter mere efter 4 mdr.
og hun sov fint igennem - så hun kom ind på sit eget værelse omkring der..  og hun har ikke taget skade

Hehe

Vi tænker også lidt, han skal jo lære det? Altså, ikke på den hårde måde, men når han nu alligevel sover

Anmeld

27. januar 2013

Problembarnet

Chili skriver:

Hehe

Vi tænker også lidt, han skal jo lære det? Altså, ikke på den hårde måde, men når han nu alligevel sover

præcis  og så lærer han at det er hans værelse osv.

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Problembarnet skriver:

præcis  og så lærer han at det er hans værelse osv.

Ja, så får han den vane at sove der, inden han begynder at blive mere bevidst om det, hvis du forstår ? Også er han jo van til det, også er det forhåbentlig nemmere når han bliver ældre

Anmeld

27. januar 2013

Problembarnet

Chili skriver:

Ja, så får han den vane at sove der, inden han begynder at blive mere bevidst om det, hvis du forstår ? Også er han jo van til det, også er det forhåbentlig nemmere når han bliver ældre

vi har ikke nogen problemer med Isabella, den dag i dag - og har aldrig haft det..

Så hvis du er klar til "afstanden" og at han ikke ligger i samme rum som jer, så go for it

Anmeld

27. januar 2013

lilledittemor

Chili skriver:

Hvornår begyndte jeres baby/babyer det ?

Vores lille dreng er lige blevet 3 måneder Og har sover indtil videre i liften i sengen ved siden af mig, men han er snart for stor til den! Så, vi overvejer at lægge ham på eget værelse nu.. Er det for tidligt? Han sover igennem, bortset fra en sut 1-2 gange

Og der er ikke plads på vores værelse til hans tremmeseng, så det er ikke en mulighed, desværre ..

Vores datter var 10 måneder da hun kom ind på sit eget værelse.. Men lige for tiden står hendes tremmeseng i vores soveværelse da hun er syg.

Men det er også fordi jeg elsker at have hende tæt på mig og jeg synes at det er hyggeligt.

Men i synes at i er klar, så er det jo bare med at prøve det

Anmeld

27. januar 2013

Ciss

Vores har været ca 8 mndr.

På den tid begyndte den første at sove helt igennem (ca 19-07), så jeg havde ikke længere det samme behov for at der skulle være kort vej til hendes seng, så det var nemmest mulig med natteroderiet.

Da vi fik nr to var børneværelset ikke stort nok til to stk, men da han var ca 8 mndr flyttede vi, og da fik børnene et større fælles rum.  

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Problembarnet skriver:

vi har ikke nogen problemer med Isabella, den dag i dag - og har aldrig haft det..

Så hvis du er klar til "afstanden" og at han ikke ligger i samme rum som jer, så go for it

Det tror jeg vi prøver så

Det er ikke mere end 5m og med baby alarm til, hihi

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Ditte_Marie skriver:

Vores datter var 10 måneder da hun kom ind på sit eget værelse.. Men lige for tiden står hendes tremmeseng i vores soveværelse da hun er syg.

Men det er også fordi jeg elsker at have hende tæt på mig og jeg synes at det er hyggeligt.

Men i synes at i er klar, så er det jo bare med at prøve det

Jeg synes også det er rart at have ham tæt på, men ser bare ingen anden løsning og jeg er sikker på jeg godt kan klarer det, så længe jeg har baby alarm på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.