Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

M (:

VNB skriver:

KÆMPE stort tillykke med den veloverståede eksamen!!! 

Og hvor ser du bare godt ud! Der er da virkelig kommet mave på nu! 

det blir da så dejligt for dig at du nu kan slappe af med god samvittighed og bare NYDE den sidste tid inden lille bebse kommer ud til jer! 

håber du får gode nyheder efter blodprøven! 

Tusind tak! Det er også bare SÅ dejligt endelig at være i mål!  

Så skal al det formelle bare lige på plads med a-kasse og jobcenter, og sikke da et gedemarked altså! Det er da ikke lige til at finde ud af.. 

Tusind tak, og ja, den begynder at fylde godt til.. Glæder mig til næste jordemoderbesøg og få skønnet, hvor stor den lille er - om den fortsat ligger lidt over gennemsnittet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Ja lige præcis... Det er da helt sort!

Har målt blodtryk derhjemme i dag, og kan  igen, igen, igen konstatere, at det KUN er lægen, som måler alt for høje blodtryk. Har målt 4 gange og alle gangene har de ligget fra 99/49 til 104/55 og med en puls på 66-69. Hos lægen igår var det lavestmålte blodtryk 138/94.. 

Anmeld

23. januar 2013

Miss Kat

M (: skriver:

Har målt blodtryk derhjemme i dag, og kan  igen, igen, igen konstatere, at det KUN er lægen, som måler alt for høje blodtryk. Har målt 4 gange og alle gangene har de ligget fra 99/49 til 104/55 og med en puls på 66-69. Hos lægen igår var det lavestmålte blodtryk 138/94.. 

Ja det er sq typisk...

Hvordan overbeviser du så lægen? Filmer du imens du måler? 

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Ja det er sq typisk...

Hvordan overbeviser du så lægen? Filmer du imens du måler? 

Jeg ved det ikke.. Har målt 3 gange igen her til morgen: 90/45 til 95/53 og en puls på 61-64.. SUK, jeg giiiider ikke måle i tre dage! 

Anmeld

24. januar 2013

Mink

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Kæpme stort tillykke med eksamen !  hvor er det bare fedt !  og ihhh hvor er maven bare blevet fiin   nu der ikke længe til mere ! 

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Kæpme stort tillykke med eksamen !  hvor er det bare fedt !  og ihhh hvor er maven bare blevet fiin   nu der ikke længe til mere ! 

Tusin tak søde - det er også bare SÅ underligt at være færdig.. Kan slet ikke forholde mig til det.. Følte her til morgen da jeg vågnede, at jeg snart skulle begynde i skole igen.. Haha, snydt igen!

Ja, den er rigtig begyndt at tage form! Og nej, der er bestemt ikke længe igen; 46-81 dage, eller 7-12 uger!  

Anmeld

24. januar 2013

Mink

Tusin tak søde - det er også bare SÅ underligt at være færdig.. Kan slet ikke forholde mig til det.. Følte her til morgen da jeg vågnede, at jeg snart skulle begynde i skole igen.. Haha, snydt igen!

Ja, den er rigtig begyndt at tage form! Og nej, der er bestemt ikke længe igen; 46-81 dage, eller 7-12 uger!  

Ja det må være underligt, men vildt befriende Holder du så fri nu indtil du skal på barsel eller ?

Det er helt vildt at tænke over, synes ikke det er længe siden vi begge ynkede over det første og tidlig andet trimesters graviditetssymptomer  

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja det må være underligt, men vildt befriende Holder du så fri nu indtil du skal på barsel eller ?

Det er helt vildt at tænke over, synes ikke det er længe siden vi begge ynkede over det første og tidlig andet trimesters graviditetssymptomer  

hm, jeg prøver ihærdigt at finde ud af, hvordan jeg skal forholde mig. Er jo officielt ledig indtil slutningen af februar, så skal vel egentlig søge job. Men jeg kan ikke helt gennemskue jobnet, og hvilke krav jeg skal leve op til  for der er jo ingen jobs ledige, som jeg kan varetage.. Enten har de start 1/4, eller også Har de start pr. 1/2, men er så vikariater, som skal varetages indtil 1/9, og det kan jeg jo ikke! Forsøger ihærdigt at komme igennem til jobcenteret, men det er UMULIGT at komme igennem til min sagsbehandler.. 

Nej, det er slet ikke længe siden vi testede positivt og klagede over kvalme! Jeg er dog så heldig, at fisken er begyndt at klemme på igen, så kvalmen har så småt taget sit tilbagetog.. 

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Hvor er du altså fin

Og stort tillykke med din nye titel

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Hvor er du altså fin

Og stort tillykke med din nye titel

Tusind tak! 

Ja, 2013 bliver året for nye titler!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.