Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.835 visninger
131 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

M (:

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Wuhu!  Endnu engang STORT tillykke søde!  

Og hvor er du bare fin! Jeg skal lige love for at den vokser nu! Men jeg sagde jo også at du pludselig ville eksplodere
Held og lykke hos lægen i dag  for at det "bare" skyldes eksamens-stress

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Wuhu!  Endnu engang STORT tillykke søde!  

Og hvor er du bare fin! Jeg skal lige love for at den vokser nu! Men jeg sagde jo også at du pludselig ville eksplodere
Held og lykke hos lægen i dag  for at det "bare" skyldes eksamens-stress

TUSIND TAK! 

Ja, den er virkelig kommet frem nu - men ikke nok til, at censor da ikke spurgte mig, om jeg havde fået et job, og blev meget forundret da jeg måtte svare, at der kun var én måned til barsel..

Tak, jeg er optimistisk og håber på det bedste - men hellere komme en gang for meget! 

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

TUSIND TAK! 

Ja, den er virkelig kommet frem nu - men ikke nok til, at censor da ikke spurgte mig, om jeg havde fået et job, og blev meget forundret da jeg måtte svare, at der kun var én måned til barsel..

Tak, jeg er optimistisk og håber på det bedste - men hellere komme en gang for meget! 

Hehe der kan man bare se Men jeg synes nu den er ved at være stor og fin. Det er jo også første gang. Næste gang bliver du måske meget større

Ja nemlig. Det er også træls at gå med, hvis man er i tvivl 

Anmeld

22. januar 2013

FogL

Kæmpestort tillykke med titlen! Supersejt!

Og eh, wauw hvor ser du altså skøn ud

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hehe der kan man bare se Men jeg synes nu den er ved at være stor og fin. Det er jo også første gang. Næste gang bliver du måske meget større

Ja nemlig. Det er også træls at gå med, hvis man er i tvivl 

Ja, det kan man ikke vide - og der er jo alligevel 10 uger igen, og hvis den vokser lige så hurtigt fra 30-40, som fra 20-30, så når jeg da også at blive pænt stor! 

Ja, så nu må vi se, hvad de siger.. 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Freyjasmor skriver:

Kæmpestort tillykke med titlen! Supersejt!

Og eh, wauw hvor ser du altså skøn ud

Tusind tak - er også vildt glad! 

Hvor er du sød! 

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Ja, det kan man ikke vide - og der er jo alligevel 10 uger igen, og hvis den vokser lige så hurtigt fra 30-40, som fra 20-30, så når jeg da også at blive pænt stor! 

Ja, så nu må vi se, hvad de siger.. 

Ja nemlig Og fisken begynder jo rigtig at tage på nu, så mon ikke også maven følger med

Jeg  for det bedste 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja nemlig Og fisken begynder jo rigtig at tage på nu, så mon ikke også maven følger med

Jeg  for det bedste 

Haha, ja, det er først nu kiloene rigtigt skal på.. Pyh! 

Tak, skal nok opdatere senere, hvis jeg da ellers kan få svar i dag? 

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Haha, ja, det er først nu kiloene rigtigt skal på.. Pyh! 

Tak, skal nok opdatere senere, hvis jeg da ellers kan få svar i dag? 

Nemlig  Men det er for bebsernes bedste, så det må vi tage med  

Ja det må du lige. Ellers må du lige skrive når du får svar. Blodprøverne skal nok sendes ind og så går der vel et par dage? Men det kan jo være de kan sige noget klogt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.