Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Muhmi

Tusind tak søde! 

Det er også så dejligt (omend ret underligt!) at være færdig.. Tænk sig at have fri et helt år.. Det har jeg ikke prøvet siden jeg var 5 år! 

Hold da op, så fortjener du da også et sabbatår Selvom det selvfølgelig er for at passe en dejlig lille én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

M (:

Muhmi skriver:

Hold da op, så fortjener du da også et sabbatår Selvom det selvfølgelig er for at passe en dejlig lille én

Ja, det er vist tiltrængt! Men hvad bedre kan man fylde et sabbatår med end sådan en lille guldklump? 

Anmeld

24. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
M (: skriver:

Hvor længe gik der for dig? Jeg kan SLET ikke identificere mig med min nye titel.. Jeg føler mig jo ikke spor dygtigere eller anderledes end i sidste uge, hvor jeg "bare" var studerende! 

Jeg var så heldig at have arbejde, før jeg var færdig, så jeg skulle starte få dage efter jeg var færdig - og så VAR jeg jo pædagog....

/ Taco78 

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Taco78 skriver:

Jeg var så heldig at have arbejde, før jeg var færdig, så jeg skulle starte få dage efter jeg var færdig - og så VAR jeg jo pædagog....

Ej, det var da lækkert med job så hurtigt! Her stiler jeg ikke efter job - skal jo på barsel om en måneds tid, så det er nok lidt ambitiøst!

Anmeld

24. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ej, det var da lækkert med job så hurtigt! Her stiler jeg ikke efter job - skal jo på barsel om en måneds tid, så det er nok lidt ambitiøst!

Ha ha ja, det ville ikke rigtigt give mening for dig at søge nu  Nu skal du bare nyde din barsel!!!!!!

Det var rigtig fedt - jeg var blevet 'headhuntet' lige da 7. semester startede, så det gav lige lidt ro

/ Taco78 

Anmeld

25. januar 2013

M (:

Taco78 skriver:

Ha ha ja, det ville ikke rigtigt give mening for dig at søge nu  Nu skal du bare nyde din barsel!!!!!!

Det var rigtig fedt - jeg var blevet 'headhuntet' lige da 7. semester startede, så det gav lige lidt ro

Ja, det bliver SÅ skønt - men det er også meget underligt pludselig at have en uddannelse og uendeligt meget fritid! Hvad skal jeg dog få tiden til at gå med?

Ej, det kan jeg da godt forstå! Var det et af dine tidligere praktiksteder eller?

Anmeld

25. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Så fandt jeg det.

Så fin og stor din mave er blevet søde. Og var er det jeg ser på billedet. et lille smil. Hihi

Endnu engang tillykke med den nye titel. Må være dejligt at være færdig

Anmeld

25. januar 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Så fandt jeg det.

Så fin og stor din mave er blevet søde. Og var er det jeg ser på billedet. et lille smil. Hihi

Endnu engang tillykke med den nye titel. Må være dejligt at være færdig

Haha, ja, Ayasmor, havde jo sagt, at jeg blev forvekslet med en sur mokke, så det måtte jeg jo prøve at ændre på! 

Anmeld

25. januar 2013

Miss-86

Kæmpe tillykke med uddannelsen
Og sikke mavsen vokser fint.

Anmeld

25. januar 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Kæmpe tillykke med uddannelsen
Og sikke mavsen vokser fint.

Tusind tak søde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.