Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

M (:

Du har også en sej læge, kan jeg høre.

Ja, én ting er at glide af på folks tåbelige, eller nok nærmere bare uvidende, kommentarer, men noget andet er at føle, man bliver sat i en situation, hvor man faktisk er nødt til at forsvare sig selv. Puha jeg tror godt, jeg kunne blive tosset. 

Ja, det er meget lækkert - så jeg behøver ikke bekymre mig om at skulle vejes til lægebesøgene

Det er også vildt frustrerende at jeg skal hjem og måle HVER gang, fordi de ikke tror på mig!  Hvorfor skulle jeg lyve? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

M (:

1990h skriver:

Jaa men jeg har heller ikke noget jeg ellers går og glæder mig til hehe.

Bliver spændende om du kommer til at føle om tiden går langsomt eller hurtigt nu du ikke skal læse mere op

Jeg tror helt sikkert tiden bliver længere, når jeg bare skal gå og tælle ned.. Så prøver virkelig på at få booket kalenderen, så jeg kan få tiden til at gå!

Anmeld

22. januar 2013

1990h

M (: skriver:

Jeg tror helt sikkert tiden bliver længere, når jeg bare skal gå og tælle ned.. Så prøver virkelig på at få booket kalenderen, så jeg kan få tiden til at gå!

Jaa. Jeg skal lige arbejde Til og med 28feb også skal kaldenderen fyldes med veninde aftaler os

Anmeld

22. januar 2013

M (:

1990h skriver:

Jaa. Jeg skal lige arbejde Til og med 28feb også skal kaldenderen fyldes med veninde aftaler os

Ja, det kan jeg godt forstå!! 

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Ja, det er meget lækkert - så jeg behøver ikke bekymre mig om at skulle vejes til lægebesøgene

Det er også vildt frustrerende at jeg skal hjem og måle HVER gang, fordi de ikke tror på mig!  Hvorfor skulle jeg lyve? 

Ja lige præcis... Det er da helt sort!

Anmeld

23. januar 2013

Babydrøm

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Stort tillykke og hvor er du fin

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tillykke med examnen! Og rigtig fin mave! Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

M (:

AnnL skriver:

Stort tillykke og hvor er du fin

Tusind tak! 

Anmeld

23. januar 2013

M (:

StineW79 skriver:

Tillykke med examnen! Og rigtig fin mave! Vh stine

Tusind tak! 

Anmeld

23. januar 2013

VNB

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

KÆMPE stort tillykke med den veloverståede eksamen!!! 

Og hvor ser du bare godt ud! Der er da virkelig kommet mave på nu! 

det blir da så dejligt for dig at du nu kan slappe af med god samvittighed og bare NYDE den sidste tid inden lille bebse kommer ud til jer! 

håber du får gode nyheder efter blodprøven! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.