M (: skriver:
Det er helt ok - for ja, som vi snakker om, så bliver folk overraskede HVER gang jeg fortæller, hvor langt jeg er.. Min vejleder spurgte også for 10 dage siden, om jeg havde søgt job.. Narj, for skulle jo alligevel snart på barsel - og så kigger hun på mig og siger: "jamen du er da ikke så stor endnu?".. Narj, men fisken er altså færdig til april på trods af en lille mave! 
Tusind tak søde! 
Lægen kunne konstatere at mit blodtryk var for højt (vidste jeg godt det ville være - white coat syndrome du ved), så skal måle i tre dage (igen.. SUK!).. Og derudover fik jeg taget en blodprøve, som jeg kan få svar på på fredag.. Så nu må vi se, hvad den viser.. 
Haha, lige præcis.
Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg nævnte overfor min læge at det er temmelig demotiverende når folk udviser bekymring over størrelsen på min mave, hvortil hun (med glimt i øjet) svarede at min mave er fuldstændigt som den skal være, og at grunden til at folk tænker andet, nok nærmere skyldes, der er så mange kvinder i dag, der fylder en del i forvejen.
Jeg kan godt lide min læge... Ikke at det er den endegyldige sandhed, for jeg har da set flere eksempler herinde på slanke piger, der hurtigt får en stor babybule, men det var da en meget sjov måde at berolige mig på. Og som du også selv erfarer, er der mange, der er forudindtagede omkring, hvor stor en mave "bør" være på bestemte tidspunkter i graviditeten. Det var jeg jo sådan set også selv! 
Kors hvor må det være irriterende at dit blodtryk går amok, når du sidder hos lægen eller i lignende omstændigheder.
Altid noget, du kan gøre det hjemmefra, selvom det er irriterende, men ellers ville det jo være et problem. 
Anmeld