Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Haha nej det skal du nok ikke regne med

Suk, håber jeg får ret (ikke pga. kønnet, men pga. husfreden resten af livet ).. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Hold da op der sker godt nok noget nu!

Så fin du er og fedt med titlen

Ja, den vokser bare derudaf!

Tusind tak, er også bare vildt glad og møg stolt af mig selv! 23 år og færdiguddannet! 

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

M (: skriver:

Haha, ja, og flere forskellige slags - det er jo så svært at vælge nede i bageren.. 

HOV, kommer da lige i tanke om noget, nu vi snakker om kage - har du så egentlig ikke et lille hængeparti? 

Haha.. jo det har jeg da vist. Det må vi gøre noget ved

Anmeld

22. januar 2013

1990h

Haha, jeg synes også det ligner en pigemave.. Er begyndt at blive mere rund på hofterne, så det MÅ være en pige, der gemmer sig derinde..

Hih jeg syntes også min mave mindre meget om din

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Suk, håber jeg får ret (ikke pga. kønnet, men pga. husfreden resten af livet ).. 

Haha  Åhh der bliver nogle gode historier at fortælle til konfirmationen

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Det er helt ok - for ja, som vi snakker om, så bliver folk overraskede HVER gang jeg fortæller, hvor langt jeg er.. Min vejleder spurgte også for 10 dage siden, om jeg havde søgt job.. Narj, for skulle jo alligevel snart på barsel - og så kigger hun på mig og siger: "jamen du er da ikke så stor endnu?".. Narj, men fisken er altså færdig til april på trods af en lille mave! 

Tusind tak søde! 

Lægen kunne konstatere at mit blodtryk var for højt (vidste jeg godt det ville være - white coat syndrome du ved), så skal måle i tre dage (igen.. SUK!).. Og derudover fik jeg taget en blodprøve, som jeg kan få svar på på fredag.. Så nu må vi se, hvad den viser.. 

Haha, lige præcis. Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg nævnte overfor min læge at det er temmelig demotiverende når folk udviser bekymring over størrelsen på min mave, hvortil hun (med glimt i øjet) svarede at min mave er fuldstændigt som den skal være, og at grunden til at folk tænker andet, nok nærmere skyldes, der er så mange kvinder i dag, der fylder en del i forvejen. Jeg kan godt lide min læge... Ikke at det er den endegyldige sandhed, for jeg har da set flere eksempler herinde på slanke piger, der hurtigt får en stor babybule, men det var da en meget sjov måde at berolige mig på. Og som du også selv erfarer, er der mange, der er forudindtagede omkring, hvor stor en mave "bør" være på bestemte tidspunkter i graviditeten. Det var jeg jo sådan set også selv!

Kors hvor må det være irriterende at dit blodtryk går amok, når du sidder hos lægen eller i lignende omstændigheder.  Altid noget, du kan gøre det hjemmefra, selvom det er irriterende, men ellers ville det jo være et problem. 

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

Ja, den vokser bare derudaf!

Tusind tak, er også bare vildt glad og møg stolt af mig selv! 23 år og færdiguddannet! 

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Haha.. jo det har jeg da vist. Det må vi gøre noget ved

Ja, andet går da ikke an!

Anmeld

22. januar 2013

M (:

1990h skriver:

Hih jeg syntes også min mave mindre meget om din

Og det er en pigemave? (:

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Haha  Åhh der bliver nogle gode historier at fortælle til konfirmationen

Ja, men bedst, hvis mor får ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.