Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu! Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..
Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!
Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf..
Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dukke skriver: Stort tillykke og rigtig fin mave du har fået
Stort tillykke og rigtig fin mave du har fået
Tusind tak!
Ja, det er langt om længe blevet en tydelig babybule!
Hvor er du flot Og kæmpe stort tillykke med din eksamen
/ Taco78
Taco78 skriver: Hvor er du flot Og kæmpe stort tillykke med din eksamen
Tusind tak, hvor er du sød!
Glæder mig også meget til dimissionen imorgen - måske det så begynder at gå op for mig, at jeg virkelig ER færdig.. Det er totalt surrealistisk!
M (: skriver: Tusind tak! Ja, 2013 bliver året for nye titler!
Ja, 2013 bliver året for nye titler!
Ja, sikke da et fantastisk år det bliver
M (: skriver: Tusind tak, hvor er du sød! Glæder mig også meget til dimissionen imorgen - måske det så begynder at gå op for mig, at jeg virkelig ER færdig.. Det er totalt surrealistisk!
Ja, det tager lidt tid, før det ligesom synker ind, at man ER færdig Sådan havde jeg det også selv, da jeg blev færdig som pædagog for at par år siden Det var SÅ fedt at stå med eksamensbeviset i håndet - så var det rigtigt!!
Nessie skriver: Ja, sikke da et fantastisk år det bliver
Ja, det er allerede ret godt, og er sikker på, at det kun bliver bedre!
Taco78 skriver: Ja, det tager lidt tid, før det ligesom synker ind, at man ER færdig Sådan havde jeg det også selv, da jeg blev færdig som pædagog for at par år siden Det var SÅ fedt at stå med eksamensbeviset i håndet - så var det rigtigt!!
Hvor længe gik der for dig? Jeg kan SLET ikke identificere mig med min nye titel.. Jeg føler mig jo ikke spor dygtigere eller anderledes end i sidste uge, hvor jeg "bare" var studerende!
Iiih sikke en fin mavse... Og stort tillykke med uddannelsen!
Muhmi skriver: Iiih sikke en fin mavse... Og stort tillykke med uddannelsen!
Tusind tak søde!
Det er også så dejligt (omend ret underligt!) at være færdig.. Tænk sig at have fri et helt år.. Det har jeg ikke prøvet siden jeg var 5 år!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128