Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Haha, lige præcis. Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg nævnte overfor min læge at det er temmelig demotiverende når folk udviser bekymring over størrelsen på min mave, hvortil hun (med glimt i øjet) svarede at min mave er fuldstændigt som den skal være, og at grunden til at folk tænker andet, nok nærmere skyldes, der er så mange kvinder i dag, der fylder en del i forvejen. Jeg kan godt lide min læge... Ikke at det er den endegyldige sandhed, for jeg har da set flere eksempler herinde på slanke piger, der hurtigt får en stor babybule, men det var da en meget sjov måde at berolige mig på. Og som du også selv erfarer, er der mange, der er forudindtagede omkring, hvor stor en mave "bør" være på bestemte tidspunkter i graviditeten. Det var jeg jo sådan set også selv!

Kors hvor må det være irriterende at dit blodtryk går amok, når du sidder hos lægen eller i lignende omstændigheder.  Altid noget, du kan gøre det hjemmefra, selvom det er irriterende, men ellers ville det jo være et problem. 

Haha, ja, den læge kan jeg også godt lide! 

Lidt som da min sagde "jeg vejer kun dem, der har taget for meget på, så du slipper"

Ja, det er virkelig belastende, specielt, når sundhedsvæsnet ikke vil erkende, at det er sådan det forholder sig.. De tror det er en dårlig undskyldning og noget jeg finder på - men det er jo helt reelt! Bare vent, når jeg måler inden sengetid i aften er det garanteret helt normalt! Men det er lidt irriterende, at jeg skal bevise det igen og igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

22. januar 2013

Solstrålebørn

M (: skriver:

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Sikke en flot baby hule... 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Solstrålebørn skriver:

Sikke en flot baby hule... 

Tusind tak! 

Anmeld

22. januar 2013

1990h

Og det er en pigemave? (:

Minder sku der stå.

Jaaa min er pige. Og maven sidder som din.. Bliver spændende ar se hvad i får.

Anmeld

22. januar 2013

M (:

1990h skriver:

Minder sku der stå.

Jaaa min er pige. Og maven sidder som din.. Bliver spændende ar se hvad i får.

Ja, det bliver vildt spændende - og nu skal jeg jo bare vente, vente, vente.. 

Anmeld

22. januar 2013

1990h

Ja, det bliver vildt spændende - og nu skal jeg jo bare vente, vente, vente.. 

Ja jeg laver ikke andet end at vente og jeg er kun 27+5

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Haha, ja, den læge kan jeg også godt lide! 

Lidt som da min sagde "jeg vejer kun dem, der har taget for meget på, så du slipper"

Ja, det er virkelig belastende, specielt, når sundhedsvæsnet ikke vil erkende, at det er sådan det forholder sig.. De tror det er en dårlig undskyldning og noget jeg finder på - men det er jo helt reelt! Bare vent, når jeg måler inden sengetid i aften er det garanteret helt normalt! Men det er lidt irriterende, at jeg skal bevise det igen og igen.. 

Du har også en sej læge, kan jeg høre.

Ja, én ting er at glide af på folks tåbelige, eller nok nærmere bare uvidende, kommentarer, men noget andet er at føle, man bliver sat i en situation, hvor man faktisk er nødt til at forsvare sig selv. Puha jeg tror godt, jeg kunne blive tosset. 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

1990h skriver:

Ja jeg laver ikke andet end at vente og jeg er kun 27+5

Haha, det er lidt tidlig at være utålmodig! 

Men okay, kan godt mærke, at den begynder at komme snigende i dag nu, hvor det er det næste store jeg venter på! 

Anmeld

22. januar 2013

1990h

Haha, det er lidt tidlig at være utålmodig! 

Men okay, kan godt mærke, at den begynder at komme snigende i dag nu, hvor det er det næste store jeg venter på! 

Jaa men jeg har heller ikke noget jeg ellers går og glæder mig til hehe.

Bliver spændende om du kommer til at føle om tiden går langsomt eller hurtigt nu du ikke skal læse mere op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.