Miss Kat skriver:
Haha, lige præcis.
Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg nævnte overfor min læge at det er temmelig demotiverende når folk udviser bekymring over størrelsen på min mave, hvortil hun (med glimt i øjet) svarede at min mave er fuldstændigt som den skal være, og at grunden til at folk tænker andet, nok nærmere skyldes, der er så mange kvinder i dag, der fylder en del i forvejen.
Jeg kan godt lide min læge... Ikke at det er den endegyldige sandhed, for jeg har da set flere eksempler herinde på slanke piger, der hurtigt får en stor babybule, men det var da en meget sjov måde at berolige mig på. Og som du også selv erfarer, er der mange, der er forudindtagede omkring, hvor stor en mave "bør" være på bestemte tidspunkter i graviditeten. Det var jeg jo sådan set også selv! 
Kors hvor må det være irriterende at dit blodtryk går amok, når du sidder hos lægen eller i lignende omstændigheder.
Altid noget, du kan gøre det hjemmefra, selvom det er irriterende, men ellers ville det jo være et problem. 
Haha, ja, den læge kan jeg også godt lide! 
Lidt som da min sagde "jeg vejer kun dem, der har taget for meget på, så du slipper" 
Ja, det er virkelig belastende, specielt, når sundhedsvæsnet ikke vil erkende, at det er sådan det forholder sig.. De tror det er en dårlig undskyldning og noget jeg finder på - men det er jo helt reelt! Bare vent, når jeg måler inden sengetid i aften er det garanteret helt normalt! Men det er lidt irriterende, at jeg skal bevise det igen og igen.. 
Anmeld