Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Miss-86

M (: skriver:

Tusind tak søde! 

Så lidt

Går det ellers godt med graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Så lidt

Går det ellers godt med graviditeten?

Ja, det går stille og roligt, og udover lidt kvalme og massiv halsbrand, så skal jeg ikke klage! (:

Anmeld

27. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Haha, ja, Ayasmor, havde jo sagt, at jeg blev forvekslet med en sur mokke, så det måtte jeg jo prøve at ændre på! 

Hahaha. Ja altså du så da også mindre glad ud! Som om : tag nu bare det skide billede, så vi jan få det overstået A.

Anmeld

27. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Haha, ja, Ayasmor, havde jo sagt, at jeg blev forvekslet med en sur mokke, så det måtte jeg jo prøve at ændre på! 

Hahaha. Ja altså du så da også mindre glad ud! Som om : tag nu bare det skide billede, så vi jan få det overstået A.

Anmeld

27. januar 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Haha, det tror jeg også jeg har tænk nogle gang.. 

Anmeld

27. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Haha, det tror jeg også jeg har tænk nogle gang.. 

Hehe. Det har jeg nok også selv. Især når Kenneth så har taget dem helt forkert - fra nye vinkler. Suk

Anmeld

27. januar 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Hehe. Det har jeg nok også selv. Især når Kenneth så har taget dem helt forkert - fra nye vinkler. Suk

Hahaha, ja, eller når man egentlig ikke lige gider fotograferes, men jo lige skal have taget et billede eller to

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Ja, det går stille og roligt, og udover lidt kvalme og massiv halsbrand, så skal jeg ikke klage! (:

Årh det er da meget godt

Anmeld

30. januar 2013

Mink

hm, jeg prøver ihærdigt at finde ud af, hvordan jeg skal forholde mig. Er jo officielt ledig indtil slutningen af februar, så skal vel egentlig søge job. Men jeg kan ikke helt gennemskue jobnet, og hvilke krav jeg skal leve op til  for der er jo ingen jobs ledige, som jeg kan varetage.. Enten har de start 1/4, eller også Har de start pr. 1/2, men er så vikariater, som skal varetages indtil 1/9, og det kan jeg jo ikke! Forsøger ihærdigt at komme igennem til jobcenteret, men det er UMULIGT at komme igennem til min sagsbehandler.. 

Nej, det er slet ikke længe siden vi testede positivt og klagede over kvalme! Jeg er dog så heldig, at fisken er begyndt at klemme på igen, så kvalmen har så småt taget sit tilbagetog.. 

Nej det dagpengesystem er sku svær at forholde dig til, for man bliver alle probbet i den samme boks, selvom alles situationer er individuelle ... :/ ! de har også lige haft sendt mig på et jursus som normalt varer 6 uger, men når kun halvanden uge da jeg på fredag flytter til en anden by ... men alligevel skulle jeg starte dernede ... :/ har ikke noget imod at blive sendt ud, slet ikke.. Men hverken lærerne eller jeg selv har fået noget som helt ud af at jeg har været der ... ! 

Træls med kvalmen søde, den lille skal være go ved dig her i slutspurten  

Anmeld

31. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Nej det dagpengesystem er sku svær at forholde dig til, for man bliver alle probbet i den samme boks, selvom alles situationer er individuelle ... :/ ! de har også lige haft sendt mig på et jursus som normalt varer 6 uger, men når kun halvanden uge da jeg på fredag flytter til en anden by ... men alligevel skulle jeg starte dernede ... :/ har ikke noget imod at blive sendt ud, slet ikke.. Men hverken lærerne eller jeg selv har fået noget som helt ud af at jeg har været der ... ! 

Træls med kvalmen søde, den lille skal være go ved dig her i slutspurten  

Ja, det er jo simpelhen så dumt.. Men det ser ud til, at jeg "slipper" for at søge, fordi der lige præcis er et overlap på et par dage! Yay! 

Ja, jeg synes også den skal være sød ved sin mor! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.