M (: skriver:
hm, jeg prøver ihærdigt at finde ud af, hvordan jeg skal forholde mig. Er jo officielt ledig indtil slutningen af februar, så skal vel egentlig søge job. Men jeg kan ikke helt gennemskue jobnet, og hvilke krav jeg skal leve op til for der er jo ingen jobs ledige, som jeg kan varetage.. Enten har de start 1/4, eller også Har de start pr. 1/2, men er så vikariater, som skal varetages indtil 1/9, og det kan jeg jo ikke! Forsøger ihærdigt at komme igennem til jobcenteret, men det er UMULIGT at komme igennem til min sagsbehandler.. 
Nej, det er slet ikke længe siden vi testede positivt og klagede over kvalme!
Jeg er dog så heldig, at fisken er begyndt at klemme på igen, så kvalmen har så småt taget sit tilbagetog.. 
Nej det dagpengesystem er sku svær at forholde dig til, for man bliver alle probbet i den samme boks, selvom alles situationer er individuelle ... :/ ! de har også lige haft sendt mig på et jursus som normalt varer 6 uger, men når kun halvanden uge da jeg på fredag flytter til en anden by ... men alligevel skulle jeg starte dernede ... :/ har ikke noget imod at blive sendt ud, slet ikke.. Men hverken lærerne eller jeg selv har fået noget som helt ud af at jeg har været der ... !
Træls med kvalmen søde, den lille skal være go ved dig her i slutspurten
Anmeld