**Ønskebabyen skriver:
Nu ved jeg ikke om du bare er hoppet ind midt i denne debat uden at have læst alle de andre indlæg! Men det hele kommer sig af at manden ikke forsikrer sin hund, og det nu er ihh og åhh så synd for ham, fordi han nu ikke har noget at stå op til!
Så jo det kan godt sammenlignes på den måde, i mine øjne!
Og det er muligt du bare synes at et dyr er et dyr, men det gør vi andre sku ikke!
næ.. du ville også vide at jeg ikke lige var hoppet ind i debatten, da du lige har citeret mig fra et tidligere indlæg..
altså det er tris hunden er død.. men at fordømme ham og hans familie forde han nu er i sorg og bombadere trådstareden med jeres bedrevidende dyreælskende indlæg.. batter jo ikke..
manden er ked, og hunden er død.. og ja self er han ked af det.. men ikke og tegne forskikring er vel hans eget valg.. og derfor kan sogen jo godt være real..
når nu vi er ude i de her absurde sammenligninger..
vi har ikke forskikret vores dyr.. forde vi ikke vil de skal gennem genoptræning osv.. det mener vi ikke en 8 årig kat er tjænt med.. også er jeg ikke sikker på vi magtede den ekstra del.. (måske gør manden heller ikke det) så er det jo bedre og aflive.
Anmeld