Yurie skriver:
Jeg siger at jeg vidste at det ville komme men jeg skrev alligevel for jeg er ligeglade med hvad de mener, for havde brug for at skrive der ned og håbede bare at nogen havde en medfølelse og ikke alle bare ville skrive : hvor må i skamme jer.. og skriver også i start oplægget at hunden var hans eneste.grund til at stå op. Han elskede den hund og nu er han ødelagt igen.
Så ja folk kan sige at han bør skamme sig, men det bør de også. Men sådan er forummet jo herinde.
Men hvis det er fordi han er psykisk syg og det går jeg udfra at han er siden den var hans eneste grund til at stå op og fordi du ikke skriver hvorfor den var det, burde han så virkelig have en hund?
Undskyld... Det er ikke fordi jeg vil være led, for ja det er da super synd... Men det er da kun synd for hunden, dels at den kom til en ejer der ikke forsikrede den men mest fordi den skulle lade livet pga. et sølle brækket ben....
Jeg kan virkelig ikke få sympati for én der vælger at tage et liv pga. et brækket ben.. Havde den haft kræft eller dens tunge var bundet i uoprettelig knude, ja, så kunne jeg forstå det... Men ikke for et brækket ben... Alle ved da at de SKAL forsikre deres hund, det er ganske ulovligt at have en uforsikret hund.... Ja det er jo en ansvarsforsikring, men siden han jo så har forsikret hunden på den måde, hvorfor har han så ikke også lavet sygeforsikring på den med det samme, hvis han vidste han ikke ville have råd til at betale en meget dyr dyrlægeregning?
Eller var den slet ikke forsikret overhovedet?
Anmeld