chivo er blevet aflivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Loa

Kay skriver:

tror hun har regnet med at folk i det mindste svare pænt og i en ordentlig tone!!

Men at folk skriver han skal skamme sig hvis de afliver en hvalp pga de ikke har forsikring på den eller råd til dyrlæge.
Så syntes jeg altså ikke folk er gået over stregen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

TNBC

Loa skriver:

Men hvad regner du med?? Folk skriver ud fra dit start indlæg, hvordan i alverden skal man vide hvad der ellers foregår???

Jeg siger at jeg vidste at det ville komme men jeg skrev alligevel for jeg er ligeglade med hvad de mener, for havde brug for at skrive der ned og håbede bare at nogen havde en medfølelse og ikke alle bare ville skrive : hvor må i skamme jer.. og skriver også i start oplægget at hunden var hans eneste.grund til at stå op. Han elskede den hund og nu er han ødelagt igen.
Så ja folk kan sige at han bør skamme sig, men det bør de også. Men sådan er forummet jo herinde.

Anmeld

11. januar 2013

Loa

Laulund87 skriver:

Og så står der "fuck dem og deres dyrlægeregninger".. Så må man gå ud fra at det er pga en regning at hunden ikke er i live.

Ja sådan tolkede jeg det også.

Ellers må hun jo uddybe hvad hun mener.

Anmeld

11. januar 2013

Loa

Yurie skriver:

Jeg siger at jeg vidste at det ville komme men jeg skrev alligevel for jeg er ligeglade med hvad de mener, for havde brug for at skrive der ned og håbede bare at nogen havde en medfølelse og ikke alle bare ville skrive : hvor må i skamme jer.. og skriver også i start oplægget at hunden var hans eneste.grund til at stå op. Han elskede den hund og nu er han ødelagt igen.
Så ja folk kan sige at han bør skamme sig, men det bør de også. Men sådan er forummet jo herinde.

Og det er da også pisse synd for både ham og den men hvorfor kunne den ikke reddes? Det ved vi jo ikke noget om herinde.
Syntes du ikke det er synd hvis den bliver aflivet fordi han ikke har den forsikret eller har råd til dyrlæge?

Anmeld

11. januar 2013

TNBC

Laulund87 skriver:

Og så står der "fuck dem og deres dyrlægeregninger".. Så må man gå ud fra at det er pga en regning at hunden ikke er i live.

Det er det eneste jeg har fået afvise, da jeg ikke har snakket med min bror endnu. .

Anmeld

11. januar 2013

**Ønskebabyen

Olivia's Moar skriver:

Ved du hvad, jeg er ked af det på dine og din brors vejne!

Ja, man kan være bagklog, og komme med kommentar om forsikring, og bla bla bla .. Man kan på den anden side heller ikke vide, hvor benet var brækket henne, om der ville være varige mén, osv osv ..

Jeg ved godt, at det her er et debatforum, men en gang i mellem, kunne folk da godt tage og være lidt menneskelige, i stedet for at angribe .

Man kunne også sætte sig lidt mere ind i det at købe en hund

Anmeld

11. januar 2013

**Ønskebabyen

Yurie skriver:

Blev så glad for din besked.
Vidste at der ville komme sådan nogle beskeder, for det gør der altid. Men de ved IKKE en skid om hvad der er sket, men alligevel dømmer de en syg mand.
Mange tak for dit indlæg.

Så må du jo skrive baggrunden for det der er sket, istedet for!

Anmeld

11. januar 2013

jydeinden

Olivia's Moar skriver:

Jeg har set mange dyreprogrammer, har en kæreste der ELSKER det - dog har den information ikke sat sig fast.

Og det kan godt ske, at folk bliver forarget - men set med mine øjne er det 'for nemt' at skrive DYREFORSIKRING!!! hver gang der er en debat eller spørgsmål om ens dyr, typisk hund eller kat. Synes der er utroligt mange af de debatter for tiden, og så bliver jeg forarget over, at folk ikke tænker på personen bag skærmen ..

der er jo for det meste flere måder at få hjælp på hvis det er økonomien der er årsagen til at hunden blev aflivet. og hvis man går udfra startindlægget så må man formode at det er derfor, og så kan jeg godt forstå at folk reagerer.. at en hundeforsikring så formenligt ikke vil hjælpe noget er en anden snak.. men de fleste dyrelæger med respekt for deres erhverv er søde til at tilbyde afdragsordning for behandlingen.

Anmeld

11. januar 2013

**Ønskebabyen

Yurie skriver:

Hvis den hund var så vigtig for ham, kan jeg vitterligt ikke forstå hvorfor han ikke har forsikret den, til de sølle 150 kr om mdr. Så kunne han have været alt det her foruden.

For mig lyder det lidt som om, at det mest handler om at din bror nu er helt nede med flaget (igen?) og ikke har noget at stå op til mere, og det er hundes skyld fordi den brækkede benet??

Anmeld

11. januar 2013

TNBC

**Ønskebabyen skriver:

Så må du jo skrive baggrunden for det der er sket, istedet for!

Det var jo ikke et indlæg om hvad der var gjort forkert.
Hvis en hund er den eneste grund til at man står op om dagen, tror du så man er helt rask?

Men i må mene hvad i vil, for jeg kender min bror og han elskede den hund. Og nej jeg ved ikke om han havde forskring på den.. han har ikke haft den længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.