chivo er blevet aflivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.016 visninger
122 svar
1 synes godt om
11. januar 2013

TNBC

Har lige fået afvise at min brors hund er blevet aflivet. Pga et brækket ben. 4måneder gammel. Den hund var der eneste der fik ham til at stå op om morgnen. fuck dem med deres dyre regninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

M&N

11. januar 2013

IT-nørd

Yurie skriver:

Har lige fået afvise at min brors hund er blevet aflivet. Pga et brækket ben. 4måneder gammel. Den hund var der eneste der fik ham til at stå op om morgnen. fuck dem med deres dyre regninger.

Tjaa... Hvis det kun er pga høje dyrlægepriser, så må jeg indrømme, at din bror ikke virker ansvarsfuld.

Køber man en hund, bør man have råd til en sygeforsikring, som kan betales hver måned og koster omkring 150 kr/måned. 

Det er uden tvivl rigtig rigtig synd for din bror og ikke mindst for Chivo, men det er de færreste mennesker som har råd til at betale en månedsløn et brækket ben kan koste med operationer og genoptræning.

Jeg har selv været der med en overrevet sene og er meget takkenemlig fordi vi har en forsikring på begge hunde.

Anmeld

11. januar 2013

1990h

Yurie skriver:

dyreregninger er dyre ja.men anskaffer man sig en dyresygeforsikring hos agria eller dyrekassen dækker de med høje beløb som 27000 også kunne en aflivning være undgået

men det super ærgeligt at den brækker benet kun fire måneder gammel..meget uretfærdigt..

Anmeld

11. januar 2013

jydeinden

må melde mig enig med de to andre.. hvis man afliver en lille hvalp pga den har brækket benet og man ikke har råd til regningen så bør man i mine øjne ikke have dyr

Anmeld

11. januar 2013

Bassemor<3

Lenchick skriver:

Tjaa... Hvis det kun er pga høje dyrlægepriser, så må jeg indrømme, at din bror ikke virker ansvarsfuld.

Køber man en hund, bør man have råd til en sygeforsikring, som kan betales hver måned og koster omkring 150 kr/måned. 

Det er uden tvivl rigtig rigtig synd for din bror og ikke mindst for Chivo, men det er de færreste mennesker som har råd til at betale en månedsløn et brækket ben kan koste med operationer og genoptræning.

Jeg har selv været der med en overrevet sene og er meget takkenemlig fordi vi har en forsikring på begge hunde.

Anmeld

11. januar 2013

Bassemor<3

Yurie skriver:

Synes godt nok ikke det er ret ansvarsfuldt !!!!!! Den havde brækket benet ! den var ikke blevet kørt over eller skudt, den havde "bare" brækket benet! hvor er det bare synd for den at den skulle aflives pga. et brækket ben ! ja undskyld mig, men jeg håber din bror skammer sig bare en lille smugle. . .

Anmeld

11. januar 2013

**Ønskebabyen

Lenchick skriver:

Anmeld

11. januar 2013

M&N

Lenchick skriver:

Tak!!!!!

Det var det jeg havde glemt vi skulle have gjort i det nye år! Vi var ude for at vores tæve fik hvalpe sidste år og derfor ville det have været meget rart at have en forsikring der dækkede noget af beløbet,  hvis det var endt ud i et kejsersnit eller lignende!

Vi har 2 hunde, og inde på Agria.dk der kan man kun tjekke pris for 1 hund, de er af samme race og samme årgang, kan man så få "søskenderabat" eller skal man bare tilmelde hver enkelt hund og betale 150,- pr hund = ialt 300,- om måneden?

Anmeld

11. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Yurie skriver:

Ved du hvad, jeg er ked af det på dine og din brors vejne!

Ja, man kan være bagklog, og komme med kommentar om forsikring, og bla bla bla .. Man kan på den anden side heller ikke vide, hvor benet var brækket henne, om der ville være varige mén, osv osv ..

Jeg ved godt, at det her er et debatforum, men en gang i mellem, kunne folk da godt tage og være lidt menneskelige, i stedet for at angribe .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.