Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
jydeinden skriver:
der er jo for det meste flere måder at få hjælp på hvis det er økonomien der er årsagen til at hunden blev aflivet. og hvis man går udfra startindlægget så må man formode at det er derfor, og så kan jeg godt forstå at folk reagerer.. at en hundeforsikring så formenligt ikke vil hjælpe noget er en anden snak.. men de fleste dyrelæger med respekt for deres erhverv er søde til at tilbyde afdragsordning for behandlingen.
Må ærligt indrømme, at det første der falder mig i øjnene, er at TS bror er syg. Ved ikk hvilken sygdom, og det vedkommer heller ikke mig (forestiller mig noget psykisk, uden at vide det) - så mine bekymringer går mere til ham og familien. Hvis såfremt, at det er en psykisk sygdom, og hunden var den eneste der fik ham op af sengen, hvad så nu ? Har han tænkt sig, at lukke sig inde, eller ..?
Som sagt, er der mange 'hvis nu'er' i denne debat, men man KAN IKKE gøre tiden om. I stedet burde man ikke fremad..
Hvis såfremt broderen til TS får en ny hund, vil jeg håbe at TS og resten af hendes familie hjælper ham til at få styr på papirarbejdet, så han ikke skal stå i denne situation igen - hvis de altså kan få lov til at hjælpe ..
Anmeld