chivo er blevet aflivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

jydeinden

Olivia's Moar skriver:

Ved du hvad, jeg er ked af det på dine og din brors vejne!

Ja, man kan være bagklog, og komme med kommentar om forsikring, og bla bla bla .. Man kan på den anden side heller ikke vide, hvor benet var brækket henne, om der ville være varige mén, osv osv ..

Jeg ved godt, at det her er et debatforum, men en gang i mellem, kunne folk da godt tage og være lidt menneskelige, i stedet for at angribe .

de fleste brud på hvalpe kan hele med stor succes.. hvis man har set diverse dyreprogrammer vil man vide at der skal være tale om MEGET svære brud før en hvalp ikke kan komme sig. Så jeg kan sagtens forstå at folk bliver forarget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

TeamRocket

11. januar 2013

twinny

Olivia's Moar skriver:

Ja, man kan være bagklog, og komme med kommentar om forsikring, og bla bla bla .. Man kan på den anden side heller ikke vide, hvor benet var brækket henne, om der ville være varige mén, osv osv ..

Jeg ved godt, at det her er et debatforum, men en gang i mellem, kunne folk da godt tage og være lidt menneskelige, i stedet for at angribe .

Anmeld

11. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
jydeinden skriver:

de fleste brud på hvalpe kan hele med stor succes.. hvis man har set diverse dyreprogrammer vil man vide at der skal være tale om MEGET svære brud før en hvalp ikke kan komme sig. Så jeg kan sagtens forstå at folk bliver forarget.

Jeg har set mange dyreprogrammer, har en kæreste der ELSKER det - dog har den information ikke sat sig fast.

Og det kan godt ske, at folk bliver forarget - men set med mine øjne er det 'for nemt' at skrive DYREFORSIKRING!!! hver gang der er en debat eller spørgsmål om ens dyr, typisk hund eller kat. Synes der er utroligt mange af de debatter for tiden, og så bliver jeg forarget over, at folk ikke tænker på personen bag skærmen ..

Anmeld

11. januar 2013

snefnug

Olivia's Moar skriver:

Anmeld

11. januar 2013

o1Mutte

Olivia's Moar skriver:

Anmeld

11. januar 2013

TNBC

Olivia's Moar skriver:

Blev så glad for din besked.
Vidste at der ville komme sådan nogle beskeder, for det gør der altid. Men de ved IKKE en skid om hvad der er sket, men alligevel dømmer de en syg mand.
Mange tak for dit indlæg.

Anmeld

11. januar 2013

Loa

Yurie skriver:

Blev så glad for din besked.
Vidste at der ville komme sådan nogle beskeder, for det gør der altid. Men de ved IKKE en skid om hvad der er sket, men alligevel dømmer de en syg mand.
Mange tak for dit indlæg.

Men hvad regner du med?? Folk skriver ud fra dit start indlæg, hvordan i alverden skal man vide hvad der ellers foregår???

Anmeld

11. januar 2013

Laulund87

Loa skriver:

Men hvad regner du med?? Folk skriver ud fra dit start indlæg, hvordan i alverden skal man vide hvad der ellers foregår???

Og så står der "fuck dem og deres dyrlægeregninger".. Så må man gå ud fra at det er pga en regning at hunden ikke er i live.

Anmeld

11. januar 2013

Kay

Loa skriver:

tror hun har regnet med at folk i det mindste svare pænt og i en ordentlig tone!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.