lonemus skriver:
Jeg er meget enig og jeg tror altså heller ikke forældrene har oplyst om dette batteri....jeg tror simpelthen ikke på 9 læger overhører det!
Desuden syntes jeg det er lige så uansvarligt af forældrene, at de simpelthen ikke har forlangt (det kan man jo fajktisk godt) et røntgen med det samme....hvis jeg havde en sådan mistanke omkring mine børn, var jeg da udmærket klar over det handlede om liv of død, og derfor havde jeg ikke forladt stedet før jeg havde fået et røntgen.
Jeg tror simpelthen ikke på historien er sand......der mangler en masse oplysninger!
Lone
Hvorfor skulle forældrene og bedsteforældrene lyve omkring forløbet?
Det er jo meget detaljeret beskrevet her
LinkLad os antage at du har ret, at forældrene eller bedsteforældrene intet har sagt om mistanke om et batteri, kan du så fortælle mig hvordan så mange læger kan lade et lille menneske dø af indre blødninger? uden at tage røgtenbillede, og fordi mindst 3 læger er citeret for at det var
usandsynligt at den lille dreng kunne have slugt det?
Hallo, det er derfor man tager røgentbilleder, der kan men af- bekræfte sådan en mistanke.
Jeg syntes at hele forløbet bærer tydeligt præg af at lægerne ikke kommunikere sammen, og at patentjournalen ikke er fyldestgørende. Det er ubegribeligt at det kan gå så galt med så mange læger. Et gammelt ordsprog siger at for mange kokke fordærver maden, her har for mange læger sjusket og ikke gjort deres arbejde ordentligt.
Anmeld