Det er rigtigt Zeta, du ER jo åbenbart ekspert når du nu har læst 2,5 journal... Jeg gætter på, at du ikke engang har forstået halvdelen af de ord, der bliver brugt i en journal. Det kan du jo ikke, idet du ikke er læge.
Og hvorfor jeg ikke reagerer på de ekspempler du nævner?
En debat er altid bedre når den er generel fremfor specifik... Og så passer jeg gevaldigt på, med at udtale mig fagligt om forhold jeg ikke kan sætte mig 100% ind i. Og det kan jeg jo af gode grunde ikke. Og nej.. Links er ikke nok.
Af samme årsag synes jeg også det er lidt til grin at du insisterer på at føre dig frem som om du er eksperten på området. At du ikke kan se, at der skal lidt mere erfaring til, at man kan udtale sig fornuftigt om en sag.
Jeg er i øvrigt ikke på siden i min egenskab af lægestuderende, men som mor. Og gider ikke forholde mig til folks personlige "da-min-moster-var syg"-historier.
I øvrigt skal man ikke tro andet end at jeg synes, det er dybt tragisk, det der er sket. Det skal på ingen måde forkleines! Men det skal omvendt heller ikke pustes op til noget det ikke er.
Jeg vil lade den ligge her! Vi bliver ikke enige og jeg har efterhånden erkendt, at du nok aldrig vil få et nuanceret syn på sagen.
/Neta
Enig - og super godt formuleret!
Ville du affinde dig med at blive sendt hjem?
Ville du sende dit barn afsted i DP fordi det viste en smule tegn på bedring, men stadig ikke var helt raskt?
Med dette siger jeg ikke at lægerne ikke har fejlet - Jeg siger bare at man som forældre også må tage et ansvar og få sin mening trumfet igennem!
Som jeg læser den artikel du har linket så flittigt til, så blev batteriet ikke nævnt til alle 11 læger.
Jeg synes det er for nemt at kaste skylden 100% over på lægerne.
Ja, vi kan godt blive enige om at der er mangelfulde oplysninger i journalen, men igen - Du har jo næsten kun set sagen fra forældrenes side.
Desuden mener jeg ikke man kan bruge den "undskyldning" der blev brugt i Go´morgen DK igår med at forældre kun er 21 og har meget at lære endnu.
Anmeld