Danske læger svigter barn der dør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Stumpen

dobbelt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Betina88

Det er meget sørgeligt at lægerne har begået den frygtelige fejl med at ikke tjekke den 14 måneder dreng ordenligt ..

Mig og kæresten ska' virkelig holde øje med vores søn , når han er så gammel , hva' han putter i munden , så vi ikk' kommer i den samme situation ..  

Anmeld

15. juni 2009

wamse

Aner ikke om forældrene har givet de korrekte oplysninger eller ej, men jeg ved at da min søn havde slugt en mønt, valgte lægerne med det samme at røngentfotografere ham Ud over det synes jeg bare sagen er dybt tragisk for alle involverede

Anmeld

15. juni 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Jeg ved godt at her skal være plads til alle og det mener jeg bestemt også at der skal være! Men når du i din statusbesked skriver at baby.dk er en stor hønsegård, så provokere du mig ekstremt, når jeg kender til dine debatter og  synes det virker som en nedladende kommentar og undre mig derfor over hvorfor du bliver herinde??

Men jeg kan da godt se at det er træls at folk ikke holder med dig i dine påstande og uendelige links, men sådan er det på en debat side..  

Enig.
Hvis man ikke er så meget til hønsegård skal man måske finde et sted med nogle flere mænd end de 3-4 aktive der er herinde  

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Enig.
Hvis man ikke er så meget til hønsegård skal man måske finde et sted med nogle flere mænd end de 3-4 aktive der er herinde  

Ja for vi ski høns, jeg gider bare ikke nedgøres ved at være det

Men hvad er mænd egentlig når de øffer??

Anmeld

15. juni 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Ja for vi ski høns, jeg gider bare ikke nedgøres ved at være det

Men hvad er mænd egentlig når de øffer??

Hedder det egentlig ikke bare mænd?
Synes sgu de gør det hele tiden, så tog egentlig bare ordet "Mænd" som en dækkende betegnelse for det der de nu.. gør.. eller..

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Hedder det egentlig ikke bare mænd?
Synes sgu de gør det hele tiden, så tog egentlig bare ordet "Mænd" som en dækkende betegnelse for det der de nu.. gør.. eller..

Du siger noget der tynen

Anmeld

15. juni 2009

eliasogmor

nej da det er slet ikke acceptabelt....og det er mega skræmmende,specielt fordi jeg er indlagt med elias...og sygeplejskerne og lægerne er ikke til a blive kloge på.....

Anmeld

15. juni 2009

eliasogmor

nej da det er slet ikke acceptabelt....og det er mega skræmmende,specielt fordi jeg er indlagt med elias...og sygeplejskerne og lægerne er ikke til a blive kloge på.....

Anmeld

15. juni 2009

lonemus

Eva skriver:

Hvis historien er sand...jeg tror simpelthen ikke på den...hvorfor skulle de lade være med at lave et røngten billede og hvorfor skulle 9!!!! læger lade være med at handle på oplysninge om det batteri...jeg tror ikke forældrene har fortalt det.
Gu er det tragisk når børn dør pga ulykker...men uundgåeligt.
Knus Eva...som lige synes man skal stikke en finger i jorden.

Jeg er meget enig og jeg tror altså heller ikke forældrene har oplyst om dette batteri....jeg tror simpelthen ikke på 9 læger overhører det!

Desuden syntes jeg det er lige så uansvarligt af forældrene, at de simpelthen ikke har forlangt (det kan man jo fajktisk godt) et røntgen med det samme....hvis jeg havde en sådan mistanke omkring mine børn, var jeg da udmærket klar over det handlede om liv of død, og derfor havde jeg ikke forladt stedet før jeg havde fået et røntgen.

Jeg tror simpelthen ikke på historien er sand......der mangler en masse oplysninger!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.