40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

VNB

pussekat skriver:

hejsa
ja nu vil vi høre om han er kom ud når i ikke kun få ham i julegave

han er desværre ikke kommet ud til os endnu... 

så vi venter stadig spændt! 

men nu er vi i det mindste nået over både jul og nytår - så nu er der ingen trælse dage man kan ramme mere...  det er egentlig ret rart. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

VNB

Miss Church skriver:

Hvor er du bare super super flot! 

Håber snart han vil ud! God fødsel til dig 

1000 tak 

håber virkelig også at han snart vil ud... er 40+4 idag og på fredag har vi tid hos jordemoderen hvor hun vil måske vil løsne hinder + på tirsdag har vi tid på sygehuset til igang-sættelses snak... 

så det blir spændende om vi når der til.

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Jeg tænker lidt at du bare begynder at trave herop af og så ses vi i aften/nat, så skal du sgu nok snart gå i fødsel

Anmeld

2. januar 2013

VNB

B&J skriver:

såååååå nu er det nytrår håber vandet siger bang og går idag så lillebror kan komme ud

han vil sku stadig ikk ud!!!! 

fatter ikke hvad han blir hængende for... hihi! 

men nu er vi da nået hen over både jul og nytår! og det er jo egentlig ganske rart!! 

på fredag har vi tid hos jordemoder hvor hun evt vil lave hindeløsning, og på tirsdag har vi tid på sygehuset til igangsætnings-samtale. 

så om ikk andet kan vi nok se frem til at have ham i armene om ca 1 uges tid 

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Jeg tænker lidt at du bare begynder at trave herop af og så ses vi i aften/nat, så skal du sgu nok snart gå i fødsel

hahahaha ja det kunne være jeg skulle prøve det!!! 

men altså - det er sku da altid noget at vi er nået over jul og nytår nu! 

nu kan han jo ikke få fødselsdag på en træls dag mere så det er vi faktisk rigtig glade for - når det nu skal være! 

på fredag har vi tid hos jordemoderen hvor hun evt vil lave hindeløsning, og på tirsdag har vi tid på sygehuset til igangsætnings-samtale. 

håber ikk vi når de aftaler, men om ikk andet så har vi ham vel i armene om ca 1 uges tid  

Anmeld

2. januar 2013

B&J

VNB skriver:

han vil sku stadig ikk ud!!!! 

fatter ikke hvad han blir hængende for... hihi! 

men nu er vi da nået hen over både jul og nytår! og det er jo egentlig ganske rart!! 

på fredag har vi tid hos jordemoder hvor hun evt vil lave hindeløsning, og på tirsdag har vi tid på sygehuset til igangsætnings-samtale. 

så om ikk andet kan vi nok se frem til at have ham i armene om ca 1 uges tid 

Jamen det er også dejligt i er kommet over jul og nytår så får han sin egen fødselsdag super dejligt

men håber da jordmoren eller de kan gøre et eller andet så det hele går mere igang , hvis han ikke bestemmer sig for at komme ud inden tror han er en rigtigt bandit

Anmeld

2. januar 2013

VNB

B&J skriver:

Jamen det er også dejligt i er kommet over jul og nytår så får han sin egen fødselsdag super dejligt

men håber da jordmoren eller de kan gøre et eller andet så det hele går mere igang , hvis han ikke bestemmer sig for at komme ud inden tror han er en rigtigt bandit

ja det er rigtig rart at vide at vi har de tider, så vi kan se frem til at der blir gjort noget indenfor en overskuelig fremtid!  

hehe vi er SIKKER på at han er en lille bandit... en rigtig stædig lille drillepind!  

Anmeld

2. januar 2013

B&J

VNB skriver:

ja det er rigtig rart at vide at vi har de tider, så vi kan se frem til at der blir gjort noget indenfor en overskuelig fremtid!  

hehe vi er SIKKER på at han er en lille bandit... en rigtig stædig lille drillepind!  

jaaa det er han ej hvor bliver det super spænde

Anmeld

2. januar 2013

VNB

FamilenStorm skriver:

Her er der heller ingen tegn eller optræk til noget, så frygter også at der går nogle dage endnu... Håber bare ikke han kommer den 1. januar.. Men nu må vi se..

Det er også en fin størrelse, bliver spændene at se..

Du må også have rigtig meget held og lykke når du skal igang med at arbejde.. Glæder mig til at høre hvordan det hele er gået.. Og glæder mig til at kunne skrive at nu har jeg selv endelig født..

Ve støv og knus herfra

hvordan står det tli hos dig så????  

nu er vi da i det mindste sikre på at de ikke får fødselsdag i hverken julen eller nytår! 

Anmeld

2. januar 2013

Annette A

VNB skriver:

1000 tak søde - det er virkelig dejligt at høre 

jeg har ikke rigtig gjort noget for at "holde" vægten... udover at jeg jo er nødt til at bevæge mig ret meget hver dag når Viktor skal afleveres og hentes i vuggestuen. 

Da jeg havde født Viktor var jeg nede på min start vægt 3 uger efter fødslen. så håber det går lige så let denne her gang! 

vi skal jo giftes den 25 maj 2013, så ville meget meget gerne være i normal form igen der 

vi er også MEGET spændte på om vi får en 2012´er baby eller en 2013´er håber MEGET på at han kommer idag eller imorgen, men ellers vil jeg håbe at venter til den 2/1-2013  

i må have en SKØN nytårs aften! og komme rigtig godt ind i det  nye år 

Tak i lige måde og fik ikke svaret da vi har måtte opholede os lidt på Holbæk sygehus, da vores lille pige har måtte have medicin for en uforklarelig byld på hendes hals. Men håber da I er kommet godt ind i det nye år og ved jo slet ikke om du måske har født i mellemtiden..

Tillykke med at I skal giftes og så kan jeg bestemt godt forstå at vægten ligger dig på sinde. Det er da flot at du har tabt dig så hurtigt sidste gang.

Håber lillebror er kommet og hvis han ikke er, at han er godt på vej efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.