40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

M (:

VNB skriver:

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Vi håber dog rigtig rigtig meget på at vi har ham i armene inden nytår! 

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

Du er bare SÅ fin!

Kryder fingre for, at han enten kommer i løbet af natten, og ellers at han minimum venter til på onsdag - det er da for træls at have fødselsdag d. 31/12 eller 1/1.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Miss BananaHammock

VNB skriver:

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

Hep hep hep.... Kom så lillebror... Ud i verden med dig!

Det ender med at blive et rigtig "nytårsbrag"

Anmeld

29. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

Amen nu må han sq da komme ud... Kan han så få fart på... Måske et varmt bad, så smutter han som en mandel.... Eller noget....

KOM SÅ UD LILLEBROR..... VI VIL SE

Anmeld

29. december 2012

Annette A

Nu vil man altså snart gerne se den lille fyr.

Er imponeret over hvor flot du holder vægten, det lykkedes kun for mig første gang kun at tage 11 kg på og smide det hele ved fødslen. Sidste gang tog jeg 21 kg på og denne gang 17 kg, så har lige 8-10 kg der skal smides i løbet af det kommende år.

Men når det så er sagt så er ens skønne børn jo det hele værd, kiloene skal nok komme af igen, er heldigvis meget disciplineret. Synes bare du ser så flot ud fordi der ikke sidder en masse unødig polstring. 

Glæder mig til at høre når han er kommet ud til Jer og det blir så spænende om det bliver i 2012 eller 2013 og om han skulle finde på at komme nytårsaften.  

Anmeld

30. december 2012

VNB

FrkZier skriver:

den er nu stadig fin den mave! - selvom jeg efterhånden synes den burde blive tømt for baby

men nu må vi da næsten håbe at han ligger så godt derinde at han først kommer EFTER nytår, det ville næsten være æreligt at have fødselsdag d. 31

hehe ja NU må den skisme gerne blive tømt for baby  

arhj jeg synes nu ikke at det ville være slemt at få fødselsdag den 31/12 det kunne da være ret festligt! 

MEN jeg synes til gengæld at det ville være lidt træls at få fødselsdag den 1/1.... 

Anmeld

30. december 2012

VNB

FamilenStorm skriver:

Så må vi se hvem der kommer først Her er der heller ingen tegn til at lillebror er på trapperne.. Synes ellers jeg har prøvet alt for at hjælpe lidt.. Men han har det vidst for godt..

Har i nogle ide om vægten på jeres basse? Var ved Jm igår og hun skønnede vores basse til 4 kg.. Så er lidt spændt på kampvægten når han engang kommer ud.. :-)

nå ja vi har termin samme dag! blir mega spændende hvem der føder først, eller om det blir samme dag  

jeg tror dog at jeg skal vente minimun et par dage endnu... der er slet ingen tegn mere  

sidste fredag (altså ikke i forgårs, men i sidste uge) der skønnede jordemoderen vores lillebror til 3300 g. så han er en lille fin størrelse. Viktor var 3616 ved fødslen (40+4) så jeg tror at lillebror kommer til at ligge der omkring også  

held og lykke med den kommende fødsel søde! glæder mig til at høre nærmere! 

Anmeld

30. december 2012

VNB

blomst84 skriver:

KOM SÅ UUUUD lillebror  Men sikke en smuk mave, du bære det altså flot! Sender en masse ve-støv afsted i din retning og håber på at du føder i morgen, når min lille pige bliver 2år  

først - KÆMPE stort tillykke med prinsessens fødselsdag idag!!! 

håber hun får en skøn dag 

hehe jeg ville ønske at vores lillebror kunne komme til at dele fødselsdag med hende! meeeeen det ser det desværre ikke ud til...  

æv bæv.... 

Anmeld

30. december 2012

VNB

morethanperfect skriver:

for der snart sker noget !!

Jeg bæir jo heæt forpustet af og se på dig !  (IKKE ONDT MENT!)

hahaha jamen jeg blir sku oss selv helt forpustet over at se og tænke på maven, fødslen osv osv... 

NU må det altså virkelig gerne være NU! stædige lille fyr... 

Anmeld

30. december 2012

Sakris

VNB skriver:

hehe ja NU må den skisme gerne blive tømt for baby  

arhj jeg synes nu ikke at det ville være slemt at få fødselsdag den 31/12 det kunne da være ret festligt! 

MEN jeg synes til gengæld at det ville være lidt træls at få fødselsdag den 1/1.... 

Enig.

Men kan så sige at jeg kender nogen, hvis barn har fødselsdag den 1/1. Deres barn synes at hun har den top fedeste fødselsdag. Alle kommer nemlig altid til fødselsdag på dagen! Der bliver altid serveret byg selv burger eller pizza. Det er blevet en hel tradition at man spiser tømmermandsmad der!

Når de bliver teenagere fejre vennerne dem nok ved midnat i stedet for :-)

Men synes klart at han bare skal tage at komme ud nu. Jeg synes det er lidt svært med et barn født på en traditionsrig dag. Der skal lige skabes nogle nye traditioner og enigheder når alle normalvis har deres egne traditioner. Men om et par år kører det nok bare. 

Anmeld

30. december 2012

VNB

Kom så ud lillebror. Glæder mig til at se ham! Men det er da heller ikke sjovt med den kulde udenfor. Det kunne lige ligne at han kom 1. januar! Men håber også i får ham i armene inden nytår

Og held og lykke med den snarlige fødsel  

mange tak søde 

hehe ja det kunne nemlig lige passe at han kommer den 1/1....  det er bare den dag jeg hele tiden har sagt ville være aller "værst".... synes næsten den 24/12 ville have været bedre så 

men altså, hvis han vælger den dag, så tager vi det med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.