40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Vi håber dog rigtig rigtig meget på at vi har ham i armene inden nytår! 

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

uuuha jeg er altså bare spændt på at se om jeg for ret i han kommer idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

uuuha jeg er altså bare spændt på at se om jeg for ret i han kommer idag

uha er ked af at skuffe dig søde... men tror godt nok ikke at han kommer idag...  

Men jeg har været ved jordemoder idag og hun løsnede hinder på mig, så håber det kan sætte gang i lidt. Og vi fik rykket vores tid på sygehuset, så istedetfor at det først skulle være tirsdag vi skulle derind til igangsætningssamtale, så skal vi allerede derind på søndag - hvor de så vil tilbyde at sætte mig igang hvis de ikke har alt for travlt (der vil jeg være 41+1)  

Håber jeg selv går i fødsel inden søndag, men ellers er det da lige til at holde ud at vi "kun" skal vente til søndag nu.... 

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

uha er ked af at skuffe dig søde... men tror godt nok ikke at han kommer idag...  

Men jeg har været ved jordemoder idag og hun løsnede hinder på mig, så håber det kan sætte gang i lidt. Og vi fik rykket vores tid på sygehuset, så istedetfor at det først skulle være tirsdag vi skulle derind til igangsætningssamtale, så skal vi allerede derind på søndag - hvor de så vil tilbyde at sætte mig igang hvis de ikke har alt for travlt (der vil jeg være 41+1)  

Håber jeg selv går i fødsel inden søndag, men ellers er det da lige til at holde ud at vi "kun" skal vente til søndag nu.... 

aaaah det kan jo være, han kan nå det endnu hihi

ej hvor dejligt, du kan komme til lidt før, så må vi håbe de har tid - så er ventetiden knap så lang

Anmeld

4. januar 2013

B&J

VNB skriver:

ALTSÅ, bliver han ved med at være der inde

nu må han gerne komme til verden, vi venter jo virkelig spændt. håber virkelig det hindeløsning kan hjælpe ellers er der jo ikke så længe til hvis du skal sættes igang

Anmeld

4. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

aaaah det kan jo være, han kan nå det endnu hihi

ej hvor dejligt, du kan komme til lidt før, så må vi håbe de har tid - så er ventetiden knap så lang

hehe ja en lynfødsel - så kan det lige nåes idag ville da være fantastisk! 

kan mærke at det murer og niver lidt dernede nu her efter hindeløsning... men der er ikke kommer nogle veer. Hun sagde også at det ikke er alle som har effekt af det.. 

men jeg var da 2 cm åben og ingenlivmoderhals tilbage. han står også helt fast, og hun kunne stå og "ae" ham på hovedet med sine fingre! RET SYRET at tænke på at hun har mærket ham... 

men ja uanset hvad, så tænker jeg da at vi højst skal vente en 2-4 dage mere på at møde ham... 

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

hehe ja en lynfødsel - så kan det lige nåes idag ville da være fantastisk! 

kan mærke at det murer og niver lidt dernede nu her efter hindeløsning... men der er ikke kommer nogle veer. Hun sagde også at det ikke er alle som har effekt af det.. 

men jeg var da 2 cm åben og ingenlivmoderhals tilbage. han står også helt fast, og hun kunne stå og "ae" ham på hovedet med sine fingre! RET SYRET at tænke på at hun har mærket ham... 

men ja uanset hvad, så tænker jeg da at vi højst skal vente en 2-4 dage mere på at møde ham... 

hehe ja det ku da være fint med en lynfødsel

uuuuh

kan du så komme ud og løbe på trapper så vi kan få den unge ud inden midnat

Anmeld

4. januar 2013

VNB

ALTSÅ, bliver han ved med at være der inde

nu må han gerne komme til verden, vi venter jo virkelig spændt. håber virkelig det hindeløsning kan hjælpe ellers er der jo ikke så længe til hvis du skal sættes igang

jamen altså - jeg er lige ved at tro at jeg blir den første EVIGHEDS-GRAVIDE!!! 

han er satme stædig.... er 41+0 imorgen!!! 

håber at den hindeløsnign sætter gang i lidt.... jeg var 2 cm åben og hun kunne stå og "ae" ham på hovedet... så jeg tænker da at vi snart kommer til at møde ham... 

om ikk andet, så håber jeg da ihvertfald at de har tid til at sætte mig igang søndag hvis han ikke er ude inden... 

Viktor er også født på en søndag og søndags børn siges jo at være heldige 

Anmeld

4. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

hehe ja det ku da være fint med en lynfødsel

uuuuh

kan du så komme ud og løbe på trapper så vi kan få den unge ud inden midnat

hehe sjovt nok, så sagde min jordemoder til mig at det aller aller bedste jeg kunne gøre var at slappe heeeeelt af nu og frem til fødslen... det ville slet ikke hjælpe med gåture, trapper, sex osv... 

jokede nemlig med at jeg ville gå rundt om søerne i Viborg indtil han kom ud... og det frarådede hun kraftigt... 

så jeg har fedet den på sofaen hele dagen og regner med at blive liggende her LIGE INDTIL han vil uuuuuuud! 

Anmeld

4. januar 2013

FrkZier

VNB skriver:

hehe sjovt nok, så sagde min jordemoder til mig at det aller aller bedste jeg kunne gøre var at slappe heeeeelt af nu og frem til fødslen... det ville slet ikke hjælpe med gåture, trapper, sex osv... 

jokede nemlig med at jeg ville gå rundt om søerne i Viborg indtil han kom ud... og det frarådede hun kraftigt... 

så jeg har fedet den på sofaen hele dagen og regner med at blive liggende her LIGE INDTIL han vil uuuuuuud! 

haha jamen så bliv endelig liggende på sofaen

Anmeld

4. januar 2013

B&J

VNB skriver:

jamen altså - jeg er lige ved at tro at jeg blir den første EVIGHEDS-GRAVIDE!!! 

han er satme stædig.... er 41+0 imorgen!!! 

håber at den hindeløsnign sætter gang i lidt.... jeg var 2 cm åben og hun kunne stå og "ae" ham på hovedet... så jeg tænker da at vi snart kommer til at møde ham... 

om ikk andet, så håber jeg da ihvertfald at de har tid til at sætte mig igang søndag hvis han ikke er ude inden... 

Viktor er også født på en søndag og søndags børn siges jo at være heldige 

nej du skal nok få lov at få ham ud engang

ej hvor vildt hun kunne ae ham på hovede, jamen så åbner du da dig stille og roligt håber fødselen bliver helt perfekt

ellers er det på søndag der er ikke længe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.