40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

VNB

M (: skriver:

Øv øv øv altså, stædige lille bandit!

Ja, og om ikke andet vil han ELSKE dagen, når han bliver teenager, for det er da genialt at blive fejret at venner og familie hele natten til den første! 

hehe ja det har vi også snakket om! altså at det ville være ret sjovt som ung at have fødselsdag den 31/12 eller 1/1, da vennerne jo ville fejre en rigtig meget  

jeg har selv en ven der har fødselsdag den 31/12, og han har altid være vildt glad for at have fødselsdag den dag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

VNB

christina92 skriver:

Kom så lillebror, kom så lillebror!! Nu skal han snart lette anker og komme ud hvis han skal nå ud i år

Rigtig god fødsel!

ja der er ved at være lidt press på nu for at nå det i år...  

tror det ærlig talt ikk hvis jeg skal være helt ærlig... har jo slet ingen tegn på at der snart sker noget... alt er gået i sig selv igen. underligt 

Anmeld

30. december 2012

M (:

VNB skriver:

hehe ja det har vi også snakket om! altså at det ville være ret sjovt som ung at have fødselsdag den 31/12 eller 1/1, da vennerne jo ville fejre en rigtig meget  

jeg har selv en ven der har fødselsdag den 31/12, og han har altid være vildt glad for at have fødselsdag den dag! 

D. 31 er også en god dag, for alle kan komme til fødselsdag om dagen, og så kan man holde et brag af en fest om aftenen - hvert år! Hvad mere kan man ønske sig?

Anmeld

30. december 2012

FamilenStorm

VNB skriver:

nå ja vi har termin samme dag! blir mega spændende hvem der føder først, eller om det blir samme dag  

jeg tror dog at jeg skal vente minimun et par dage endnu... der er slet ingen tegn mere  

sidste fredag (altså ikke i forgårs, men i sidste uge) der skønnede jordemoderen vores lillebror til 3300 g. så han er en lille fin størrelse. Viktor var 3616 ved fødslen (40+4) så jeg tror at lillebror kommer til at ligge der omkring også  

held og lykke med den kommende fødsel søde! glæder mig til at høre nærmere! 

Her er der heller ingen tegn eller optræk til noget, så frygter også at der går nogle dage endnu... Håber bare ikke han kommer den 1. januar.. Men nu må vi se..

Det er også en fin størrelse, bliver spændene at se..

Du må også have rigtig meget held og lykke når du skal igang med at arbejde.. Glæder mig til at høre hvordan det hele er gået.. Og glæder mig til at kunne skrive at nu har jeg selv endelig født..

Ve støv og knus herfra

Anmeld

30. december 2012

B&J

VNB skriver:

årh tak søde det varmer at høre  

jeg prøver ellers at "skræmme" ham ud på alle mulige måder... 

løber på trappen, drikker stærk kaffe, spiser stærk mad, går lange ture, har sex (selvom jeg egentlig ikk orker...) og bruger så resten af dagen på at sove....  

gaaaaab! det er kedeligt... giv mig min baby nu TAK! 

jaaa det er svært så når du prøver alt.... den lille bandit den har det alt for godt inde i maven......

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

VNB skriver:

tror det ærlig talt ikk hvis jeg skal være helt ærlig... har jo slet ingen tegn på at der snart sker noget... alt er gået i sig selv igen. underligt 

Det at det er gået i sig selv igen, kan jo være stilheden før stormen

Anmeld

31. december 2012

christina92

VNB skriver:

Han er vidst en værre en ham lillebror!

Hav en rigtig god og tyk aften i aften

Anmeld

31. december 2012

B&J

såååååå nu er det nytrår håber vandet siger bang og går idag så lillebror kan komme ud

Anmeld

31. december 2012

Miss Church

VNB skriver:

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Vi håber dog rigtig rigtig meget på at vi har ham i armene inden nytår! 

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

Hvor er du bare super super flot! 

Håber snart han vil ud! God fødsel til dig 

Anmeld

31. december 2012

pussekat

hejsa
ja nu vil vi høre om han er kom ud når i ikke kun få ham i julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.