40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.865 visninger
87 svar
0 synes godt om
29. december 2012

VNB

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Vi håber dog rigtig rigtig meget på at vi har ham i armene inden nytår! 

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Maven måler nu 103 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

den er nu stadig fin den mave! - selvom jeg efterhånden synes den burde blive tømt for baby

men nu må vi da næsten håbe at han ligger så godt derinde at han først kommer EFTER nytår, det ville næsten være æreligt at have fødselsdag d. 31

Anmeld

29. december 2012

FamilenStorm

Så må vi se hvem der kommer først Her er der heller ingen tegn til at lillebror er på trapperne.. Synes ellers jeg har prøvet alt for at hjælpe lidt.. Men han har det vidst for godt..

Har i nogle ide om vægten på jeres basse? Var ved Jm igår og hun skønnede vores basse til 4 kg.. Så er lidt spændt på kampvægten når han engang kommer ud.. :-)

Anmeld

29. december 2012

FamilenStorm

Så må vi se hvem der kommer først Her er der heller ingen tegn til at lillebror er på trapperne.. Synes ellers jeg har prøvet alt for at hjælpe lidt.. Men han har det vidst for godt..

Har i nogle ide om vægten på jeres basse? Var ved Jm igår og hun skønnede vores basse til 4 kg.. Så er lidt spændt på kampvægten når han engang kommer ud.. :-)

Anmeld

29. december 2012

blomst84

KOM SÅ UUUUD lillebror  Men sikke en smuk mave, du bære det altså flot! Sender en masse ve-støv afsted i din retning og håber på at du føder i morgen, når min lille pige bliver 2år  

Anmeld

29. december 2012

morethanperfect

VNB skriver:

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

for der snart sker noget !!

Jeg bæir jo heæt forpustet af og se på dig !  (IKKE ONDT MENT!)

Anmeld

29. december 2012

Sakris

Kom så ud lillebror. Glæder mig til at se ham! Men det er da heller ikke sjovt med den kulde udenfor. Det kunne lige ligne at han kom 1. januar! Men håber også i får ham i armene inden nytår

Og held og lykke med den snarlige fødsel  

Anmeld

29. december 2012

Miss Kat

Sender en hel bunke ve-støv! Sikke en fin mavse, men kan godt forstå, du gerne snart vil videre i processen.

Anmeld

29. december 2012

B&J

Ihh søde sikke en ordenlig smuk mave den sidder så mega flot, MEN NU MÅ HAN GERNE KOMME UD!!!!!!!!!!!!!!

altså den lille bølle har det vist alt alt alt for godt der inde....

Anmeld

29. december 2012

christina92

VNB skriver:

HOLD NU OP EN LÆKKER MAMA!! Jeg ville være stolt hvis jeg var Viktor!

Den mave er bare så flot og klæder dig utrolig meget  Jeg håber jeg bliver lige så stor når vi skal have nr. 2, nåede aldrig at føle mig kæmpe stor og højgravid

Jeg sender stadig al det ve-støv jeg kan og glæder mig til at se lillebror  Rigtig godt nytår til jer alle 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.