40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

VNB

Kellie skriver:

Tak i lige måde og fik ikke svaret da vi har måtte opholede os lidt på Holbæk sygehus, da vores lille pige har måtte have medicin for en uforklarelig byld på hendes hals. Men håber da I er kommet godt ind i det nye år og ved jo slet ikke om du måske har født i mellemtiden..

Tillykke med at I skal giftes og så kan jeg bestemt godt forstå at vægten ligger dig på sinde. Det er da flot at du har tabt dig så hurtigt sidste gang.

Håber lillebror er kommet og hvis han ikke er, at han er godt på vej efterhånden.

øv - er da ked af at høre det med lillepigen... er hun okay nu så? 

jeg har ikke født endnu.... 

så vi venter stadig spændt... er 40+4 idag, så tålmodigheden blir da rigtig sat på prøve nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Muhmi

hahahaha ja det kunne være jeg skulle prøve det!!! 

men altså - det er sku da altid noget at vi er nået over jul og nytår nu! 

nu kan han jo ikke få fødselsdag på en træls dag mere så det er vi faktisk rigtig glade for - når det nu skal være! 

på fredag har vi tid hos jordemoderen hvor hun evt vil lave hindeløsning, og på tirsdag har vi tid på sygehuset til igangsætnings-samtale. 

håber ikk vi når de aftaler, men om ikk andet så har vi ham vel i armene om ca 1 uges tid  

Jeg tænkte faktisk på dig nytårsaften fordi jeg var lidt overbevist om at han kom dér... Men næææh nej, han er jo en stædig lille én

Det er jo lige før at JEG kan nå at gå i fødsel før dig hahahah

Ej skal nok lade være med at drille hihihi 

Men hey, når du har fået lillebror ud og jeg har fået lillebror ud... SÅ skal vi dælme have os en kop kaffe os fire, mens Viktor og Silas er dp og mænderne er afsted... Så skal vi tøsehygge med de små

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Jeg tænkte faktisk på dig nytårsaften fordi jeg var lidt overbevist om at han kom dér... Men næææh nej, han er jo en stædig lille én

Det er jo lige før at JEG kan nå at gå i fødsel før dig hahahah

Ej skal nok lade være med at drille hihihi 

Men hey, når du har fået lillebror ud og jeg har fået lillebror ud... SÅ skal vi dælme have os en kop kaffe os fire, mens Victor og Silas er dp og mænderne er afsted... Så skal vi tøsehygge med de små

hehe jamen i realiteten kan vi jo sagtens gå hen og føde samtidig! ville da være SÅ hyggeligt! 

og ja - vi skal da HELT sikkert have en kop kaffe sammen med bebserne! 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

VNB skriver:

hehe jamen i realiteten kan vi jo sagtens gå hen og føde samtidig! ville da være SÅ hyggeligt! 

og ja - vi skal da HELT sikkert have en kop kaffe sammen med bebserne! 

Det kunne vi sagtens Men jeg har dog ingen tegn på snarlig fødsel udover at min slimprop efterhånden er gået 10-12 gange i den her graviditet... Men det gjorde den også med Silas og han er jo født lige på hans fødselsdag, hehe, termin

Jaaah Og jeg tænker at du kan smutte herop i bilen? Det er vist lidt nemmere ikke og så kan jeg også vise lejlighed frem

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Muhmi skriver:

Det kunne vi sagtens Men jeg har dog ingen tegn på snarlig fødsel udover at min slimprop efterhånden er gået 10-12 gange i den her graviditet... Men det gjorde den også med Silas og han er jo født lige på hans fødselsdag, hehe, termin

Jaaah Og jeg tænker at du kan smutte herop i bilen? Det er vist lidt nemmere ikke og så kan jeg også vise lejlighed frem

ej hvor er jeg egentlig glad for at høre det med din slimprop!! min gik jo allerede forrige lørdag, der troede jeg det hele gik på én gang (det gjorde det nemlig med Viktor) men nu er min slimprop nok gået ca 10 gange!!! der blir ved med at komme lidt... og det er altså helt gennemsigtig TYKT sejt slim, så det er ikke udflåd... 

troede jeg var ved at blive skør... 

men nej, du skulle da også helst lige vente lidt med at gå i fødsel han skal da lige blive helt tyk og fed derinde! 

jeps jeg kommer gerne susende i bilen! vi fik en GPS i julegave  så nu tør jeg nok endelig at begive mig lidt nu... er nemlig elendig til at finde vej! 

Anmeld

2. januar 2013

FamilenStorm

VNB skriver:

hvordan står det tli hos dig så????  

nu er vi da i det mindste sikre på at de ikke får fødselsdag i hverken julen eller nytår! 

Ja nu er vi da ovre de værste dage :-)

Her er der stilstand.. Han driller lidt med nogle småveer engang i mellem og en hulen masse plukveer, men lige lidt sker der..

Skal ringe ind på svangerskabsklinikken fredag morgen hvis han ikke er kommet inden dag, hvor jeg skal scannes osv og så tror jeg de tager stilling til om han skal hjælpes lidt på vej :-) Så det håber jeg..

Hvad med dig søde?? Kan du mærke noget eller er det også helt stille?

Anmeld

2. januar 2013

VNB

FamilenStorm skriver:

Ja nu er vi da ovre de værste dage :-)

Her er der stilstand.. Han driller lidt med nogle småveer engang i mellem og en hulen masse plukveer, men lige lidt sker der..

Skal ringe ind på svangerskabsklinikken fredag morgen hvis han ikke er kommet inden dag, hvor jeg skal scannes osv og så tror jeg de tager stilling til om han skal hjælpes lidt på vej :-) Så det håber jeg..

Hvad med dig søde?? Kan du mærke noget eller er det også helt stille?

jamen det er akkurat det samme her....  

plukkeveer er der masser af, men så sker der heller ikke mere end det  

vi har en jordemoder tid på fredag hvor hun evt vil løsne hinder... og så har vi en tid på tirsdag til igangsætnings-samtale på sygehuset, hvor de snakkede om at vi ville blive tilbydt stikpille og at de tog vandet samme dag. 

Så vi regner/håber da på at vi har ham i armene om ca 1 uges tid 

håber dog meget på at fødslen bare går igang af sig selv.. er ikke meget for det med igangsættelse. men hvis det er det der skal til må man jo tage det med  

håber at det du føder inden fredag 

Anmeld

2. januar 2013

FamilenStorm

VNB skriver:

jamen det er akkurat det samme her....  

plukkeveer er der masser af, men så sker der heller ikke mere end det  

vi har en jordemoder tid på fredag hvor hun evt vil løsne hinder... og så har vi en tid på tirsdag til igangsætnings-samtale på sygehuset, hvor de snakkede om at vi ville blive tilbydt stikpille og at de tog vandet samme dag. 

Så vi regner/håber da på at vi har ham i armene om ca 1 uges tid 

håber dog meget på at fødslen bare går igang af sig selv.. er ikke meget for det med igangsættelse. men hvis det er det der skal til må man jo tage det med  

håber at det du føder inden fredag 

Det er nogle stædige banditter vi gemmer på

Håber vi begge har vores små prinser i armene inden weekenden er omme

Anmeld

2. januar 2013

VNB

FamilenStorm skriver:

Det er nogle stædige banditter vi gemmer på

Håber vi begge har vores små prinser i armene inden weekenden er omme

ja de er da MEGA stædige... 

håber jeg også på! 

Anmeld

2. januar 2013

Annette A

VNB skriver:

øv - er da ked af at høre det med lillepigen... er hun okay nu så? 

jeg har ikke født endnu.... 

så vi venter stadig spændt... er 40+4 idag, så tålmodigheden blir da rigtig sat på prøve nu  

Nej ligger han deinde endnu den lille drillepind.

Ja så er tålmodigheden ved at have en kort lunte vil jeg tro.

Men du gik også over tid sidst ikke?

Jo hun har det fint og skal have medicin til på søndag, så udover lidt mavepine har hun det godt. Det er måske noget med de bakterier jeg havde i urinen og blærebetændelse der også satte fødslen igang før tid. Så skal hun lige tilses på fredag men bylden er blevet meget bleg og uanselig nu. Men man når da at blive rigligt bekymret når ingen af de 4 læger der har kigget på det ved hvad det er. Men bare det går væk, så må det jo ligge ved det.

Men hvad så med igangsættelse hvis det trækker ud med lillebror, har du nogen aftale med jordemoder om det? Krydser dog for han snart selv får igangsat fødslen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.