40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

VNB

FrkZier skriver:

arhmen jeg har absolut ingen tålmodighed - jeg forstår ikke jer der går over kan overleve, jeg tror seriøst jeg kommer til at være verdens mest ulidelige kvinde hvis jeg går over

for søren er i 24. uge og er allerede utålmodig

jamen jeg ved snart heller ikke hvordan man overlever det... 

herhjemme griner vi egentlig bare lidt af det... vi kan jo ikke gøre andet!  

Med Viktor gik jeg "kun" 4 dage over... og der var jeg ved at dø.... men imorgen er jeg 1 helt uge over tid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

VNB skriver:

Såh! Nu er den længe ventede terminsdag her.... OG bebsi ligger skisme stadigvæk inde i maven 

Han gør ikke de store tegn mere på at han vil ud derfra... så fra at vi egentlig troede han var på vej ud, forventer vi nu egentlig at jeg går nogle dage over tid - akkurat som men storebror (ham fødte jeg 40+4) 

Vi håber dog rigtig rigtig meget på at vi har ham i armene inden nytår! 

Maven måler nu 103,5 cm. Ved termin med Viktor målte jeg 102. Så selvom jeg troede at jeg var noget større denne her gang, så er maven faktisk ca samme størrelse. Den må dog være sunket, for vi målte maven til 102 cm for ca 1 måned siden.... og bebsi må da have vokset i mellemtiden??  

vægten siger +14 kg, så det er også akkurat det samme som ved termin med Viktor.

Så alt i alt, har jeg det godt! er selvfølgelig MEGA utålmodig, træt og øm i lænden... men jeg skal vist ikke klage  

Jeg vil slutte af med de allersidste mave billeder herfra! Blir helt underligt når dunken lige pludselig er væk! 

Han vil da bare ikke ud i kulden :p

Kooooooom såååååå ud lillebror..

Anmeld

4. januar 2013

VNB

MiichellaMalou skriver:

Han vil da bare ikke ud i kulden :p

Kooooooom såååååå ud lillebror..

hehe - jeg tror da heller ikke at han gider ud i det her våde og kolde vejr.... han har det nok aaaalt for godt derinde! 

men altså - imorgen har han "snydt" sig til en uges overtid derinde... så NU synes jeg godt han må kigge ud til os  

Anmeld

4. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

VNB skriver:

hehe - jeg tror da heller ikke at han gider ud i det her våde og kolde vejr.... han har det nok aaaalt for godt derinde! 

men altså - imorgen har han "snydt" sig til en uges overtid derinde... så NU synes jeg godt han må kigge ud til os  

Hehe ja der jo dejlig varmt derinde, kan gost forstå ham

Men ja han må gerne komme ud en uge er da nok:p
Man kan ikke snyde sig til mere

Anmeld

4. januar 2013

Miss BananaHammock

Ihhh føler med dig... Føler også det er evigheder siden vi begyndte at snakke om at nu var vi klar til at få vores små guldklumper ud. Men det var selvfølgelig også en del mere før din termin end min. Vores bettemand fylder 3 uger idag. så for mig går tiden stærkt.

Anmeld

4. januar 2013

_-Kathrine-_

VNB skriver:

gik du igang af dig selv, eller nåede du at få den stik-pille som du skulle have samme dag?? fik du løsnet hinder egentlig? 

og gik din fødsel hurtig? 

haha 100 spørgsmål til professoren... 

jeg er ved at være SÅ træt af det nu...  

mærker virkelig ingen tegn på at gå i fødsel lige foreløbig... 

og det er selvom jeg er 2 cm åben, ingen livmoderhals, har fået hindeløsning, haft tegn blødning efterfølgende, og nu mens-agtig murren.... men INGEN veer... overhovedt... 

Jeg fik veer natten til torsdag der hurtigt blev regelmæssige, tror det var kl 3 og jeg åbnede mig stille og roligt. Da det så gik lidt i stå, tog jm vandet og så kom der presseveer med det samme og fødte kl 13.29...
Så en lynfødsel var det ikke, men det gik stille og roligt fremad og han var ude på 5 presseveer!
Nåede aldrig at komme til jm-samtalen :-)
Skal nok lige lave en detaljeret fb hurtigst muligt :-)

De kom også bare da jeg mindst ventede dem - nu havde jeg lige forberedt mig på at skulle til den samtale og så sku vi ha været i ikea bagefter... Det nåede vi aldrig :-)

Du får da veer i nat så :-)

Anmeld

4. januar 2013

FamilenStorm

VNB skriver:

var du slet ikke åben endnu så? 

jeg havde ikke mere livmoderhals tilbage og var 2 cm åben... så går ud fra at det er gode tegn. og hun kunne sagtens komme til at løsne hinder. 

Fik efterfølgende tegnblødning. men det er så også dét... der er ikke kommet gang i nogen som helst veer af det.... har mens-agtig murren i maven men det er også det eneste.... 

håber virkelig meget på at de har tid til at sætte mig igang på søndag! orker simpelthen ikke mere nu....  

håber virkelig også for dig at du selv går i fødsel inden torsdag... for der er da meeeega lang tid til det er torsdag 

Nope det var jeg ikke, der var hele 2 cm livmoderhals endnu, virkelig røv at finde ud af..

Har lidt veer her til aften som bider godt, men de er slet ikke regelmæssige.. De kommer lige fra 3 min i mellem til næsten 20 min.. Så tror de går i sig selv nu her hvor vi rammer sengen.. Det har de gjort de andre aftner..

Men ja der er virkelig længe til torsdag ( eller det kommer det i hvertfald til at føles, så håber han kommer selv..

Æv at du ikke rigtig kan mærke noget.. Håber det kommer i nat.. Da jeg fik hindeløsning da jeg ventede Alberte gik der mellem 8-9 timer hvor jeg så fik regelmæssige veer..

Krydser fingre for at du snart går igang..

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

Nogle fremskridt??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.