40+0! 100% færdigbagt lillebror ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

VNB

Miss Kat skriver:

Sender en hel bunke ve-støv! Sikke en fin mavse, men kan godt forstå, du gerne snart vil videre i processen.

mange tak! 

hehe og ja - nu vil jeg/vi meget meget gerne videre i processen... 

vil have min lille baby nuuuuuuu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

VNB

B&J skriver:

Ihh søde sikke en ordenlig smuk mave den sidder så mega flot, MEN NU MÅ HAN GERNE KOMME UD!!!!!!!!!!!!!!

altså den lille bølle har det vist alt alt alt for godt der inde....

årh tak søde det varmer at høre  

jeg prøver ellers at "skræmme" ham ud på alle mulige måder... 

løber på trappen, drikker stærk kaffe, spiser stærk mad, går lange ture, har sex (selvom jeg egentlig ikk orker...) og bruger så resten af dagen på at sove....  

gaaaaab! det er kedeligt... giv mig min baby nu TAK! 

Anmeld

30. december 2012

VNB

christina92 skriver:

HOLD NU OP EN LÆKKER MAMA!! Jeg ville være stolt hvis jeg var Viktor!

Den mave er bare så flot og klæder dig utrolig meget  Jeg håber jeg bliver lige så stor når vi skal have nr. 2, nåede aldrig at føle mig kæmpe stor og højgravid

Jeg sender stadig al det ve-støv jeg kan og glæder mig til at se lillebror  Rigtig godt nytår til jer alle 4

årh 1000 1000 tak! det er virkeligt sødt sagt 

hehe ja JEG Har ihvertfald så rigeligt fået stillet "høj-gravid" sulten nu... 

vil bare SÅ gerne have ham ud nu.... 

også rigtig rigtig godt nytår til jer 3!!! 

Anmeld

30. december 2012

VNB

M (: skriver:

Du er bare SÅ fin!

Kryder fingre for, at han enten kommer i løbet af natten, og ellers at han minimum venter til på onsdag - det er da for træls at have fødselsdag d. 31/12 eller 1/1.. 

tak søde 

hehe han kom desværre ikke i nat.... 

men han må nu meget gerne komme i løbet af idag eller imorgen synes ikk det ville gøre noget den 31/12.. men den 1/1 er lidt mere træls... man vil jo altid komme sent i seng dagen før, og hvor friske er folk så lige til børnefødselsdag den 1/1??? 

men altså, kommer han den dag - så skal vi nok sørge for at han kommer til at elske sin fødselsdag alligevel 

Anmeld

30. december 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Hep hep hep.... Kom så lillebror... Ud i verden med dig!

Det ender med at blive et rigtig "nytårsbrag"

hehe ja vi går lidt og joker med at han da nok kommer med et kæmpe brag nytårs aften!!! 

så kommer han da til verden med manér, glimmer og fest! 

Anmeld

30. december 2012

M (:

VNB skriver:

tak søde 

hehe han kom desværre ikke i nat.... 

men han må nu meget gerne komme i løbet af idag eller imorgen synes ikk det ville gøre noget den 31/12.. men den 1/1 er lidt mere træls... man vil jo altid komme sent i seng dagen før, og hvor friske er folk så lige til børnefødselsdag den 1/1??? 

men altså, kommer han den dag - så skal vi nok sørge for at han kommer til at elske sin fødselsdag alligevel 

Øv øv øv altså, stædige lille bandit!

Ja, og om ikke andet vil han ELSKE dagen, når han bliver teenager, for det er da genialt at blive fejret at venner og familie hele natten til den første! 

Anmeld

30. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Amen nu må han sq da komme ud... Kan han så få fart på... Måske et varmt bad, så smutter han som en mandel.... Eller noget....

KOM SÅ UD LILLEBROR..... VI VIL SE

hahaha "smutter som en mandel"  der fik du mig lige til at grine så meget at jeg næsten tissede i bukserne 

jeg har prøvet med varmt bad... det eneste jeg får ud af det, er at mine plukveer også forsvinder helt... 

jeg begynder at tro at han vil blive derinde FOREVIGT!!!! 

Anmeld

30. december 2012

christina92

VNB skriver:

årh 1000 1000 tak! det er virkeligt sødt sagt 

hehe ja JEG Har ihvertfald så rigeligt fået stillet "høj-gravid" sulten nu... 

vil bare SÅ gerne have ham ud nu.... 

også rigtig rigtig godt nytår til jer 3!!! 

Kom så lillebror, kom så lillebror!! Nu skal han snart lette anker og komme ud hvis han skal nå ud i år

Rigtig god fødsel!

Anmeld

30. december 2012

VNB

Kellie skriver:

Nu vil man altså snart gerne se den lille fyr.

Er imponeret over hvor flot du holder vægten, det lykkedes kun for mig første gang kun at tage 11 kg på og smide det hele ved fødslen. Sidste gang tog jeg 21 kg på og denne gang 17 kg, så har lige 8-10 kg der skal smides i løbet af det kommende år.

Men når det så er sagt så er ens skønne børn jo det hele værd, kiloene skal nok komme af igen, er heldigvis meget disciplineret. Synes bare du ser så flot ud fordi der ikke sidder en masse unødig polstring. 

Glæder mig til at høre når han er kommet ud til Jer og det blir så spænende om det bliver i 2012 eller 2013 og om han skulle finde på at komme nytårsaften.  

1000 tak søde - det er virkelig dejligt at høre 

jeg har ikke rigtig gjort noget for at "holde" vægten... udover at jeg jo er nødt til at bevæge mig ret meget hver dag når Viktor skal afleveres og hentes i vuggestuen. 

Da jeg havde født Viktor var jeg nede på min start vægt 3 uger efter fødslen. så håber det går lige så let denne her gang! 

vi skal jo giftes den 25 maj 2013, så ville meget meget gerne være i normal form igen der 

vi er også MEGET spændte på om vi får en 2012´er baby eller en 2013´er håber MEGET på at han kommer idag eller imorgen, men ellers vil jeg håbe at venter til den 2/1-2013  

i må have en SKØN nytårs aften! og komme rigtig godt ind i det  nye år 

Anmeld

30. december 2012

VNB

Sakris skriver:

Enig.

Men kan så sige at jeg kender nogen, hvis barn har fødselsdag den 1/1. Deres barn synes at hun har den top fedeste fødselsdag. Alle kommer nemlig altid til fødselsdag på dagen! Der bliver altid serveret byg selv burger eller pizza. Det er blevet en hel tradition at man spiser tømmermandsmad der!

Når de bliver teenagere fejre vennerne dem nok ved midnat i stedet for :-)

Men synes klart at han bare skal tage at komme ud nu. Jeg synes det er lidt svært med et barn født på en traditionsrig dag. Der skal lige skabes nogle nye traditioner og enigheder når alle normalvis har deres egne traditioner. Men om et par år kører det nok bare. 

ej det lyder egentlig også mega hyggeligt!  

det er jo også bare med at få det bedste ud af det  

vi tager det som det kommer... 

vi har jo fået det til at fungere perfekt med Viktors fødselsdag i december, så tror helt sikkert også at lillebror nok skal få en sig en god dag lige meget hvad de næste maaaange år. 

hehe og ja, det blir da fedt for ham når han begynder at gå til fest med vennerne! så blir han uden tvivl fejret helt vildt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.