1 cm åben... fødsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Muhmi

VNB skriver:

jamen det ville bare være helt perfekt  

uha mon jeg overhovedt kan sove i nat?  

tænk hvis jeg skal vente maaange dage endnu... 

Selvfølgelig kan du det søde!! Du skal jo spare på kræfterne

Altså med Silas der havde jeg haft plukkeveer i to dage da vi kom til tjek, blev tjekket 1 cm åben og blev smidt hjem igen kl. 23.50 om aftenen... 12.14 dagen efter var han ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

mor2011_

VNB skriver:

wow  virkelig! 

sindsygt... det må godt nok have gjort ondt? 

jamen så kan det jo både gå VILDT hurtigt fra nu af, eller langsomt.. 

ærlig så gjorde det så ondt at min mand fik blåmærker over alt da jeg hold fast ved ham,har aldrig oplevet noget lignede kan ikke anbefales og det med at man glemmer smerten bagefter hmmm ikke her bare jeg tænker på det så får jeg ondt og min livmoder trækker sig sammen ved tanken om fødslen..

Anmeld

21. december 2012

Gaia

Du går i fødsel imorgen aften så kan jeg nå forbi med barselsgave inden vi flytter . Ih pøj pøj hvor er det spændende....

Anmeld

21. december 2012

VNB

Muhmi skriver:

Selvfølgelig kan du det søde!! Du skal jo spare på kræfterne

Altså med Silas der havde jeg haft plukkeveer i to dage da vi kom til tjek, blev tjekket 1 cm åben og blev smidt hjem igen kl. 23.50 om aftenen... 12.14 dagen efter var han ude

fik faktisk sovet rigtig godt i nat  

så nu er jeg helt frisk! 

men tror desværre ikke der sker det store idag... mine plukveer er væk  

der er stadig en smule "mens-agtig" murren, men dét er også det... 

jeg skal aflevere Viktor i vuggestue og det er en travetur på 4 km... så håber at det sætter gang i noget 

Anmeld

21. december 2012

VNB

mor2011_ skriver:

ærlig så gjorde det så ondt at min mand fik blåmærker over alt da jeg hold fast ved ham,har aldrig oplevet noget lignede kan ikke anbefales og det med at man glemmer smerten bagefter hmmm ikke her bare jeg tænker på det så får jeg ondt og min livmoder trækker sig sammen ved tanken om fødslen..

ej puha det lyder godt nok ikke som en særlig rar oplevelse  

kan godt forstå hvis du stadigvæk er en smule skræmt over det... 

heldigvis havde jeg en rigtig god fødsel med mit første barn, så jeg er ikke bange for at skulle føde igen. tværtimod glæder jeg mig  

Anmeld

21. december 2012

VNB

Gaia skriver:

Du går i fødsel imorgen aften så kan jeg nå forbi med barselsgave inden vi flytter . Ih pøj pøj hvor er det spændende....

hehe ja gid du får ret  

men her til morgen er mine plukveer væk... 

det niver og murrer stadig lidt, mens slet ikke lige så meget som igår... 

ville ellers være helt perfekt hvis i lige kunne nå at hilse på den lille fyr inden i smutter! 

ih altså jeg kan slet ikke forstå at det er lige om lidt i rejser... piv piv 

Anmeld

21. december 2012

B&J

VNB skriver:

fik faktisk sovet rigtig godt i nat  

så nu er jeg helt frisk! 

men tror desværre ikke der sker det store idag... mine plukveer er væk  

der er stadig en smule "mens-agtig" murren, men dét er også det... 

jeg skal aflevere Viktor i vuggestue og det er en travetur på 4 km... så håber at det sætter gang i noget 

håber der sker noget i dag eller imorgen, men godt du fik sovet

Anmeld

21. december 2012

TWT

VNB skriver:

Jeg er gravid i uge 39.

Fik idag kørt en strimmel grundet mavekramper. Jordemoderen kunne se at jeg havde "regelmæssige" plukveer med ca 9 mins mellemrum, hun ville derfor gerne undersøge mig indvendigt. 

derefter kunne hun så fortælle at jeg var 1 cm åben og kun havde lige knap 1 cm livmoderhals tilbage. 

men hun kunne jo desværre ikke sige noget om hvor lang tid der vil gå før jeg går i fødsel... det tyder dog på at min krop er godt igang med at forberede sig. 

Er der mon nogen herinde der har erfarringer de vil dele ang. hvor lang tid der gik fra i var 1 cm åben til i var i fødsel?? 

Jeg var 1 cm åben fra jeg var i uge 32 og fødte 41+1

Anmeld

21. december 2012

VNB

B&J skriver:

håber der sker noget i dag eller imorgen, men godt du fik sovet

håber jeg også søde. Det ville være ret sejt at føde på "Jordens undergangsdag" 

Anmeld

21. december 2012

VNB

TWT skriver:

Jeg var 1 cm åben fra jeg var i uge 32 og fødte 41+1

åh gud....  

det var lang tid...

sjovt at der er så stor forskel på hvor lang tid der går indtil folk føder fra de er 1 cm åben... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.