1 cm åben... fødsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

M (:

VNB skriver:

hihi ja jeg tænkte nok at i snart blev "nervøse" men vi har haft mega travlt idag.. Jordemorder, julegaver og besøg indtil nu her... 

så har slet ikke haft tid til at komme på og give en update. 

jeg synes dog at den der "mens-murren-agtig" følelse er begyndt at være der mere eller mindre hele tiden, og den mindes jeg også at jeg havde dagene op til viktors fødsel. Så håber det er et godt tegn 

Uha, hvor er det spændende!  

Puster ve-støv, så lillebror vælger at komme FØR på mandag!

*Puuuuuuust*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

VNB

M (: skriver:

Uha, hvor er det spændende!  

Puster ve-støv, så lillebror vælger at komme FØR på mandag!

*Puuuuuuust*

tark søde 

hehe det blir GARANTERET mandag.... 

Anmeld

21. december 2012

M (:

VNB skriver:

tark søde 

hehe det blir GARANTERET mandag.... 

Haha, ja, det skal nok passe at han timer det således!  Men skulle det blive mandag må det da gerne være først på natten! 

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

giver lige jer allesammen et fælles svar  

det gik godt hos jordemoderen idag. Bebsi blev skønnet til 3300 g, og han står fast med hovedet  

hun var dog rimeligt meget forsinket i sin tidsplan, og der var derfor ikke tid til at jeg blev mærket indvendigt...  

og ja, derfor turde hun jo af gode grunde ikke udtale sig om hvornår jeg går i fødsel.. hun sagde dog at man som 2. gangs gravid sagtens kunne gå i noget tid og være 1-2 cm åben, men at det selvfølglig var et godt tegn, og hun ville ikke tro at jeg kom til at gå over tid så håber hun får ret 

men jeg har ikke rigtig mærket mere idag.. ingen veer endnu. kun de der trælse plukveer og så murren i underlivet... det trykker dog ret godt til i hele mit bækken og jeg kan mærke at bebse er sunket længere ned. 

meeeen tror nok ikke på en fødsel hverken idag eller imorgen  desværre!! 

tak for alle jeres svar 

jeg tror at du vågner i nat - og SÅ bang så skal du føde

Anmeld

21. december 2012

Muhmi

VNB skriver:

hehe ja jeg ville MEGET gerne!!! 

men nu har ham den bette da vist fået kolde fødder igen.... 

Haha!!! Iiih den lille trold!!

Nå, men han skal jo nok komme ligeså snart han føler han er klar

Anmeld

21. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

jeg tror at du vågner i nat - og SÅ bang så skal du føde

Man kan da håbe! 

Anmeld

21. december 2012

TWT

VNB skriver:

åh gud....  

det var lang tid...

sjovt at der er så stor forskel på hvor lang tid der går indtil folk føder fra de er 1 cm åben... 

Ja, det er meget forskelligt. Og når du har 1 cm livmoderhals tilbage, kan der sagtens gå et stykke tid

Anmeld

22. december 2012

VNB

lige en lille hurtigt update til dem der stadig følger med  

jeg er ikke gået i fødsel endnu... æv bæv 

Men - her til morgen kl 8.30 gik slimproppen... der var ingen tvivl! den var stor slimet og helt gennemsigtig  troede lige det var vandet der gik, for det føltes helt vildt underligt! men den var dælme også stor.. så tror da det hele er gået på én gang.. 

jeg har stadig murren, plukveer og tyngde i bækkenet. men slet ikk noget der minder om rigtige veer...

så nu tager vi bare dagene en af gangen og ser tiden an. om ikk andet så er fødslen da ihvertfald ikke 100 år væk nu  

stort knus til jer allesammen! og undskyld at jeg ikke lige får svaret jer enkeltvis! 

Anmeld

22. december 2012

M (:

VNB skriver:

Men - her til morgen kl 8.30 gik slimproppen... der var ingen tvivl! den var stor slimet og helt gennemsigtig  troede lige det var vandet der gik, for det føltes helt vildt underligt! men den var dælme også stor.. så tror da det hele er gået på én gang.. 

jeg har stadig murren, plukveer og tyngde i bækkenet. men slet ikk noget der minder om rigtige veer...

så nu tager vi bare dagene en af gangen og ser tiden an. om ikk andet så er fødslen da ihvertfald ikke 100 år væk nu  

stort knus til jer allesammen! og undskyld at jeg ikke lige får svaret jer enkeltvis! 

for, at i ikke skal vente alt for længe endnu på lillebrors ankomst! 

Anmeld

22. december 2012

B&J

VNB skriver:

det går da frem af men for LANGSOMT kan du så komme ud

ej så længe du har det godt og får sovet så er det jo dejligt din krop arbejder stille og roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.