1 cm åben... fødsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Muhmi

VNB skriver:

Jeg er gravid i uge 39.

Fik idag kørt en strimmel grundet mavekramper. Jordemoderen kunne se at jeg havde "regelmæssige" plukveer med ca 9 mins mellemrum, hun ville derfor gerne undersøge mig indvendigt. 

derefter kunne hun så fortælle at jeg var 1 cm åben og kun havde lige knap 1 cm livmoderhals tilbage. 

men hun kunne jo desværre ikke sige noget om hvor lang tid der vil gå før jeg går i fødsel... det tyder dog på at min krop er godt igang med at forberede sig. 

Er der mon nogen herinde der har erfarringer de vil dele ang. hvor lang tid der gik fra i var 1 cm åben til i var i fødsel?? 

Han er ude i morgen aften! I'll bet on it!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

ej ja det gik da ret stækt så! 

håber jeg er lige så heldig!! 

men forventer nok lidt at der går nogle dage endnu... så kan jeg jo altid blive positivt overrasket  

vil prøve at få sovet lidt nu her, og så må vi se hvordan det står til imorgen. måske kan jeg lokke min jordemoder til at mærke om der skulle være sket mere "down there" 

Det er hun sq nød til... Men øhh, var det, det vejr der, som spillede ind??

helt seriøst, det er jo blevet lunere, og sneen er næsten væk... Nu vil han gerne ud af hulen..... 

Ej. Glæder mig til Update. Ja, få sovet lidt så du er klar på kamp, selvom jeg nu godt husker utålmodigheden, og problemet med at sove... og du skriver selv du allerede nu er mere utålmodig... haha... Sov godt søde. Så vil jeg også smutte under dynen, og glæder mig til update

Anmeld

20. december 2012

VNB

Muhmi skriver:

iiih tror du?? 

håber du får ret søde!! 

Anmeld

20. december 2012

Muhmi

iiih tror du?? 

håber du får ret søde!! 

Det tror jeg helt klart!

Tror lillebror er ude omkring ved en 20.00 tiden i morgen aften

Anmeld

20. december 2012

VIPpigen

Muhmi skriver:

Skal vi nu også gamble herinde

Anmeld

20. december 2012

Muhmi

VIPpigen skriver:

Skal vi nu også gamble herinde

Du kommer bare an

Anmeld

20. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Det er hun sq nød til... Men øhh, var det, det vejr der, som spillede ind??

helt seriøst, det er jo blevet lunere, og sneen er næsten væk... Nu vil han gerne ud af hulen..... 

Ej. Glæder mig til Update. Ja, få sovet lidt så du er klar på kamp, selvom jeg nu godt husker utålmodigheden, og problemet med at sove... og du skriver selv du allerede nu er mere utålmodig... haha... Sov godt søde. Så vil jeg også smutte under dynen, og glæder mig til update

hahaha ja der var nok alligevel noget ang vejret! 

lille luksus dyr... 

skal nok lige give en update imorgen. men det blir nok først om aftenen... 

sov godt søde 

Anmeld

20. december 2012

Camillos

VNB skriver:

Jeg er gravid i uge 39.

Fik idag kørt en strimmel grundet mavekramper. Jordemoderen kunne se at jeg havde "regelmæssige" plukveer med ca 9 mins mellemrum, hun ville derfor gerne undersøge mig indvendigt. 

derefter kunne hun så fortælle at jeg var 1 cm åben og kun havde lige knap 1 cm livmoderhals tilbage. 

men hun kunne jo desværre ikke sige noget om hvor lang tid der vil gå før jeg går i fødsel... det tyder dog på at min krop er godt igang med at forberede sig. 

Er der mon nogen herinde der har erfarringer de vil dele ang. hvor lang tid der gik fra i var 1 cm åben til i var i fødsel?? 

jeg er ked af at sige det men jeg var 3 cm åben havde regelmessige veer sammenlagt 24 timer uden der skete yderligere.. var3 cm åben i 3 uger.. livmoderhalsen var udslettet og hinderne var bløde og modne og hun stod langt ned i bækkenet .. alligevel fik jeg hjælp 3  gange med hindeløsning.. først 3 gang med hindeløsning og et lavament kom veerne hehe 

Anmeld

20. december 2012

VNB

Muhmi skriver:

Det tror jeg helt klart!

Tror lillebror er ude omkring ved en 20.00 tiden i morgen aften

jamen det ville bare være helt perfekt  

uha mon jeg overhovedt kan sove i nat?  

tænk hvis jeg skal vente maaange dage endnu... 

Anmeld

20. december 2012

VNB

Camillos skriver:

jeg er ked af at sige det men jeg var 3 cm åben havde regelmessige veer sammenlagt 24 timer uden der skete yderligere.. var3 cm åben i 3 uger.. livmoderhalsen var udslettet og hinderne var bløde og modne og hun stod langt ned i bækkenet .. alligevel fik jeg hjælp 3  gange med hindeløsning.. først 3 gang med hindeløsning og et lavament kom veerne hehe 

hehe åååh nej...  DØR hvis jeg skal vente 3 uger endnu.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.